Zomaar wat

Rare titel voor een logje. Maar ik weet eigenlijk niks zinnigs om te schrijven. Ja, lichamelijk gaat het nog steeds goed, en mijn "actie-radius" wordt echt wel telkens wat ruimer. Maar….. is mij nog lang niet ver genoeg. Het vraagt toch wel veel van mij (en Johan) om op het (bijna) oude niveau terug te komen. En dan bedoel ik niet het niveau van een jaar terug (want dat was echt knudde), maar van zo ongeveer 4 of 5 jaar terug. Maar ik begrijp, dat dit een schone wens zal blijven. Immers: ik ben in die tijd  wat jaartjes ouder geworden, en de jaren gaan dan ook meetellen. Maar we houden moedig vol!

Even terug naar de kerstkaartentijd. Onze zoon stuurde namelijk een heel speciale. Kijk maar even:

Kerstkaart_nico_2009

Een burlend hert in de Oostvaarders plassen. Opgetuigd als een soort kerstboom: kaarsjes op de geweitakken. Ik vind hem heel bijzonder, en laat ‘em hier dan ook graag even zien.

————————————————————————————-

Waren we vorig weekend uit-eten bij familie in Nijverdal, was het afgelopen zondag weer raak. Lekker eten in Veendam. En voor a.s. zaterdag hebben we ook alweer een uitgenodiging voor een etentje. Als je zo elk weekend ergens anders mag gaan eten, ben je toch wel rijk gezegend, vind je ook niet?

Photobucket

Dan gaan we vanmiddag naar een bijeenkomst van de ouderenbond, waar een video-presentatie gegeven wordt over een reis naar Spitsbergen. Ben erg benieuwd wat we te zien krijgen.

Daarna is het de bedoeling dat ik mij een uurtje ga inspannen olv een fysiotherapeute. Afzien, hoor! Inmiddels hou ik dat plm 40 minuten vol. De andere 20 minuten zijn pauzes, die tussen de diverse oefeningen ingelast (moeten) worden.  Zo geleidelijk aan  gaat e.e.a. steeds beter.
Inmiddels heb ik al wat huishoudelijke karweitjes achter de rug, zodat ik eerst maar eens achter de pc ging zitten om even wat bij te komen. Mooie kans dus om even wat te plaatsen.

Ik wens jullie allemaal een fijne maandag en ook voor de rest van de week alle goeds. (Ik weet niet wanneer ik weer een logje schrijf, dus ik dek me mooi in……..)

5 thoughts on “Zomaar wat

  1. Heerlijk he, ik heb de laatste tijd ook vaker het genoegen mogen hebben om ergens aan te schuiven voor het eten. Altijd erg prettig moet ik zeggen!!!

    Fijne maandag nog!!!

    Grtz Serena

  2. Lekker om aan te schuiven he …zonder er zelf iets voor te hoeven doen …..geniet er maar lekker van .
    Fijn dat je toch vooruitgang merkt al gaat het jou niet snel genoeg ….geduld is moeilijk he …
    Nou 40 min sporten in een uur vind ik goed hoor!!
    Dat Hert is prachtig ….Leuk geknutseld !
    Maar voor jou ook een fijne avond en vast een fijne week
    Groeten Sophia

  3. Ik kan alleen maar zeggen geef het tijd
    Het mooie weer zal er ongetwijfeld aan komen en de lente lijkt mij toch een betere tijd om op te knappen dan de winter die we nu gehad hebben

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

