Laatste blog in 2009

Omdat ik het oude jaar "goed" wil afsluiten plaats ik hier toch nog even een logje. Niet lang, niet uitgebreid, maar wel om jullie allemaal een heel goede jaarwisseling te wensen.

Doe vooral voorzichtig met vuurwerk (mocht je wat aangeschaft hebben…..) en geniet van elkaar en van de oliebollen en appelflappen.
Oliebollen: dit jaar heb ik ze besteld bij de plaatselijke muziekvereniging. Elk jaar worden door leden hxc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9l veel bollen en flappen gebakken, en daar heb ik nu maar eens gebruik van gemaakt. Ik zie het niet zitten om zelf aan de slag te gaan.

Oliebollen_2

Zojuist werd het bestelde bezorgd en uiteraard hebben we er al eentje geproefd. Mmmmmm……

Van medelogster Corry kreeg ik onderstaand plaatje toegestuurd. Ik vind xc3xa9m prachtig! Daarom plaats ik het hier maar eventjes.

jaarwisseling

Lijkt net of ikzelf aan het knutselen ben geweest, maar dat is echt niet het geval.
Via de produktie van mijn naamgenoot wens ik jullie allemaal

VEEL HEIL EN ZEGEN IN 2010!!!!!

En vooral een gezond nieuw jaar. Ik hoop uiteraard dat 2010 voor mij toch wel even wat beter gaat verlopen. Ging het in 2009 na de operatie (maart) aanvankelijk heel goed, kreeg ik eind augustus boezemfibrilleren, en dat duurde tot eind november toen  via een cardioversie het hart gelukkig weer in het goede ritme ging werken. Ben nu dus druk bezig met opknappen en proberen weer op de lijn van juni/juli te komen.
Kun je je voorstellen dat ik gisteravond met be- en vxc3xa8rwondering naar Mies Bouwman heb zitten kijken? Ja, en ook met een tikkeltje jalouzie. Immers zij heeft dezelfde operatie als ik gehad in mei. En zie haar daar eens dat feest meemaken! Geweldig! Uiteraard gun ik het haar van harte.   Mooi trouwens zoals ze in het zonnetje werd gezet.

Photobucket

En dan viert Johan vandaag zijn eigen "oudjaar".  Morgen hoopt hij namelijk 70 jaar te worden. Een speciale feestdag dus. Maar ook hier maak ik het mijzelf deze keer gemakkelijk. Maakte ik andere jaren alle hapjes, snoeperijen enzovoort zelf, laat ik het nu voor het merendeel lekker door de slager doen. Straks alleen even ophalen. Ben wel benieuwd hoeveel bezoek er komt. Natuurlijk komen de kinderen en kleinkinderen  sowieso, maar verder? We wachten maar af.

Dat was het even voor vandaag xc3xa8n als afsluiting van een zeer bewogen 2009. xc3’p naar het Nieuwe jaar!!!!

7 thoughts on “Laatste blog in 2009

  1. Wat een jaar he Corrie
    De eerste 3 maanden die zo slecht waren bij ons en het grote onvoorstelbare opknappen van Piet waardoor we een zomer kregen die we zeker al een jaar of 15 niet meer gekend hebben.

    De ontmoeting met jou en je man in een tijd dat het nog ging met je.
    En Mies die 80 jaar jong lijkt te zijn
    na dezelfde operatie toont aan dat je nooit geen 2 operaties met elkaar kan vergelijken he ook al lijkt het nog zo op elkaar.

    Zet hem op Corrie in het aankomende jaar !!

    Alvast gefeliciteerd met Johan en een hele fijne dag morgen.

    Heel veel geluk en gezondheid jullie samen in 2010 !!

  2. Ha die Corrie en Johan,wens jullie ook een heel fijn uiteinde en een goed begin en zoals we dat zeiden;’vxc3xb3l heil en zeegn in ’t nieje joar’. en eis en weder dienende zien we elkaar 2 jan. Good goan.

  3. Voor jullie eerst EEN GELUKKIG NIEUWJAAR !

    Johan van Harte gefeliciteerd met je verjaardag …en jij Corry natuurlijk ook !

    Ik hoop dat je in dit jaar snel op mag knappen ….
    Voor vandaag een fijne dag …groot gelijk dat je niks zelf hebt gebakken ( wij ook niet …oliebollen bij de bakker gehaald ! )
    En de slager voor hapjes hebt laten zorgen .
    Ik wens jullie een hele gezellige dag en geniet er van
    Tot logd
    Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

