Valt het allemaal wat tegen?

Ja, eigenlijk wel. Want, heel naxc3xafef heb ik verwacht, dat op het moment dat het hart weer klopt volgens de regels, ik er ook weer helemaal ben.  Ik weet het, ik moest beter weten, en inmiddels merk ik ook wel, dat ik er nog lang niet ben. Mijn conditie is geweldig achteruit gegaan, en dat moet ik nu weer beginnen op te bouwen. Eind van de zomer was ik al een heel eind opgeknapt na de operatie, maar door dat fibrilleren ben ik weer mooi een eind terug geworpen. Hoewel ik wel moet zeggen dat ik mij per dag toch wel wat beter ga voelen.

Woensdag was het nog helemaal niks met mij, maar vandaag ben ik al wat kwieker uit bed "gesprongen". Er is dus wel wat voortgang. Gelukkig maar.
Nu moet dan ook nog de slijmbeursontsteking beteren, en dan hoop ik er weer helemaal voor te gaan. Die ontsteking wordt inmiddels met een laserbehandeling aangepakt. Het voelt al wat beter, dus heb ik goede hoop, dat dat binnenkort ook tot het verleden behoort.

Vandaag is xc3xa9xc3xa9n van mijn schoonzussen jarig. Daarom:

Photobucket

en van harte gefeliciteerd, Geke!!
Wij dubben of we toch "even" naar Almelo zullen gaan om persoonlijk te feliciteren, of dat we het maar bij deze, en straks een telefonische, gelukwens zullen laten. Effe afwachten dus maar.

Verder geen schokkends in dit deel van Nederland. Als overal is het hier slecht weer, het regent, het dondert af en toe, het waait/stormt, en door dit alles zijn we blij lekker warm thuis te kunnen zitten. Om er dan toch uit te gaan? We hebben nog tijd om na te denken.

Iedereen een fijn weekend gewenst!!!

8 thoughts on “Valt het allemaal wat tegen?

  1. Je wilt het zelf altijd veel vlugger he …en ergens weet je het wel …maar toch !
    Heel begrijpelijk hoor Corry !
    Maar als je nu kan merken dat er verbetering is …dan werkt het wxc3xa9l !
    Fijn dat de slijmbeurs onsteking terug gedrongen kan worden want ook dat is pijnlijk .
    Sterkte met het opbouwen van je conditie

    ( Tja afgelopen week een logje meer…kwam zo uit …maar nu pas weer na t weekend hoor …maar heel leuk om te lezen dat je van mn logjes geniet .
    ’t Is ook zulk leuk spul …dat grut !)

    Voor jullie een fijn weekend …en succes met dubben of je naar de verjaardag toegaat of belt
    Groeten Sophia

  2. Corrie als het je zou helpen denk dan maar hoe slecht Piet was toen hij net thuis was
    Hij kwam zelfs in een rolstoel
    En toen het de goede kant echt op ging , ging het heel snel onvoorstelbaar goed.
    Jij hebt een hele zware operatie gehad met een goed herstel en daarna ben je terug naar af gegaan.
    Nu die schok dus nog meer achterop
    Dus ja meid je moet WEER opbouwen !!

  3. ja dat denk je dan hxc3xa8…maar nee…zo eenvoudig is het niet.
    Ik heb nu 3 maanden Roessing achter de rug en inmiddels doe ik al ruim een maand fiets training bij de fysiotherapeut en echt…ik ben er nog niet.
    Natuurlijk zie ik een enorme vooruitgang maar ik ben er nog niet .
    Jij hebt dus nog een heel traject te gaan Corry.
    En zie denk jij dat er donderdagavond op de eerste rij zit bij Amanda?????
    whahaha de kaarten liggen al maanden in huis….maar toch fijn dat je me nog even tipt.

  4. Hopelijk gaat het met stapjes toch beter. Ja, inderdaad… je hoeft nergens naar toe. Dus je kan deze tijd zien als een opstapje naar de lente. En dat je daarin dan weer veel meer kan dan nu. Dat wens ik je toe. Ondertussen hoop ik dat je een prettige, nuttige, creatieve winter tegemoet gaat met allereerst fijne feestdagen en af en toe een leuk logje.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

