Cardioversie gelukt!

Heel blij vertel ik jullie hier even dat de cardioversie, die ik vandaag onderging, gelukt  is!! He, he, wat een opluchting. Niet dat ik nu morgenvroeg meteen een goede hulp hardlopend tegemoet zal rennen (wat zij vorige week veronderstelde), maar je krijgt wel een stuk rust over en in je. Als je de polsslag opneemt, merk je, dat die het goede ritme heeft. En niet zo van de hak-op-de-tak springend als de laatste paar maanden.

Vanmorgen meldden we ons om 10 over acht bij de afdeling Opname van het Wilhelmina Ziekenhuis in Assen. Kregen meteen een groot papier mee, en de mededeling dat ik eerst naar het laboratorium moest. Bloedprikken……

Bloedprikken

Daarna doorgestuurd naar de afdeling waar ik vandaag een bed tot mijn beschikking kreeg. Ik was best blij, dat ik mij daar heerlijk op neer kon "vleien",  want de wekker ratelde om kwart voor zeven. Zo vroeg zijn we dat echt niet meer gewend.
Om kwart over negen werd ik met bed en al naar de uitslaapkamer ghereden. Daar zou hxc3xa8t gaan gebeuren. Er waren nog 2 mede-patienten, die ook de shock zouden krijgen. Ik was als laatste aan de beurt. Best wel spannend hoe de afloop zou zijn. En ja!!! gelukt! Je kunt je niet voorstellen wat een rust er dan over je komt. Blij en dankbaar ben je, en wat er verder vandaag gebeurt kan je geen moer schelen. Eerst maar weer naar de afdeling terug, lekker dutten en bijkomen. Je krijgt een broodje te eten, plus een kop thee. Mmmmmm wat smaakt dat dan lekker..

Tegen 1 uur komt Johan mij ophalen en gaan we naar huis. Hxc3xa9xc3xa9rlijk!  Exc3xa9n van de buren heeft vanavond voor ons gekookt, en dat is ook best wel fijn. Als je dit leest: het was lekkerrrrrrr. Heel hartelijk dank.

Zo dat was het even voor vandaag. Later meer.

15 thoughts on “Cardioversie gelukt!

  1. Wat fijn Corry !!!!Fijn om dit goede bericht te lezen !
    Ja ik geloof graag dat de rest je even niets meer kan schelen …
    Nu moet je je kalm aan minder moe gaan voelen ?
    Wel rustig aan blijven doen he …maar dat zal wel goedkomen.
    Hele opluchting !!
    Groetjes Sophia

  2. Een pak van mijn, en vast ook andere, hart(en). Fijn dat het is gelukt. En nu de beterende hand he. Op naar de feestdagen met frisse moed en een gerust hart. Ik gun het je.

  3. Hoi zus en zwager.

    “Verdikkeme” was de eerste reactie net, “gisteravond toch nog te vroeg op je log gekeken”

    Maar meteen daarna blij met jullie en dankbaar, toen we het relaas lazen.

    Nu maar hopen dat je over een aantal maanden de hulp wel tegemoet kunt rennen.

    We bellen een dezer dagen nog wel even.

    Een hartelijke groet van Gertjan eb Geke

  4. Hallo Corry. Ik was in de war, dacht dat je morgen zou gaan. Had je nog succes willen wensen… maar het is gelukkig al gebeurt en alles goed gegaan! Wat fijn zeg! Je zult je nu wel weer wat beter voelen. Alvast een fijn weekend! Natje xxx

  5. Meid dit is geweldig nieuws.
    Kan me indenken dat je van te voren kanp onrustig was….het lijkt me ook helemaal niks maar….het heeft gewerkt!!!
    Ik hoop dat je daar van zult opknappen.

  6. Ja, niet netjes maar de laatste tijd was ik op de verkeerde manier met me zelf bezig en reageerde vaak te weinig of in het geheel niet bij anderen.
    Ik ben blij voor je dat je deze stap nu achter je hebt liggen.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

