Verrassing!

Verrassing?????  Hoezo verrassing?

Nou, kijk maar eens wat er donderdag j.l. bij ons afgeleverd werd:

Nico

Een prachtig boeket, namens onze zoon en xc3xa9xc3xa9n van zijn kameraden. Zomaar? Voor mijn gevoel wel, maar natuurlijk zit er een verhaal achter. Zij hebben namelijk de trip IJmuiden-Newcastle gemaakt, die wij voor onszelf geboekt hadden. Maar helaas ging mijn hart "aan de loop", waardoor wij (lees ik) zo’n trip niet zagen zitten. Veel te vermoeiend. En de jongelui wilden best onze plaats innemen. Wij hadden wel een annuleringsverzekering, maar als je gaat berekenen wat je uiteindelijk terugbetaald krijgt, kun je de kaartjes net zo goed "doneren". Vandaar deze "dankjewel-bloemen".

chrysanten

Van een paar bloemen een close-up gemaakt. Mooi he?

R. en N.: heel hartelijk bedankt voor deze bloemrijke verrassing!   Wij hopen er nog lang van te kunnen genieten.

7 thoughts on “Verrassing!

  1. Dat is een prachtig boeket Corry !!
    Fijn dat zij inplaats van jullie die trip konden maken …inderdaad anders ben je heel veel kwijt …ondanks je annulerings verz.
    Geniet maar lekker van je bloemen !
    Een fijne maandag .
    Groetjes Sophia

  2. Dat is nog eens een lief gebaar !

    O.T.

    “Vooral dat salamigevoel zou voor mij heel goed zijn. Ik wil alles veel te snel
    weer kunnen en doen, en je wilt niet weten hoe vaak je dan jezelf
    tegenkomt. ”
    Corry…toevallig weet ik daar alles van! De koek is zo gauw op als je gewoon denkt door te gaan. Je moet leren hoe je met dat nieuwe lichaam om moet gaan.
    Het is eenvoudig niet meer zoals vroeger.
    Je lichaam is sneller moe en de hersteltijd is daardoor langer.
    Als je stopt voor je moe bent presteer je uiteindelijk meer en bouw je ook weer iets op. Ik probeer het zoveel mogelijk in praktijk te brengen en verhip…het werkt.
    Als ik nu terug kijk op de dag ben ik vaak verbaasd over wat ik allemaal gedaan heb.
    ” Word je ook moe van die therapie? ”
    Reken maar van yes.
    Ik heb de afgelopen 8 weken heel veel activiteiten moeten schrappen om het maximale uit de therapie te halen.
    Zo`n kans krijg je niet makkelijk nog een keer dus ik ben er helemaal voor gegaan.
    En ja…..aan het eind van de dag ben je heel moe.

  3. Het is heel belangrijk om goed naar je lichaam te luisteren en niet steeds maar door te blijven gaan.
    Ja en als je dat dan doet en besluit je voorgenomen plannen aan anderen te schenken en daar, zonder dat je er rekening mee hield, een mooie bos bloemen voor terug ontvangt dan kan dit een echt mooi ontvangen geschenk zijn.

  4. Toch leuk dat de annulering niet door hoefde te gaan altijd toch weer leuk dat je iemand er een plezier mee kan doen.
    Maar wel een hele mooie bloemenbos die je heb gekregen.

    Gaat het een beetje met je Corry ik hoop het wel.
    Ik wens jouw en familie een mooie week toegewenst.
    Groetjes van mij

  5. Mooi die bloemen. Leuk van de jongens. Natuurlijk is het jammer dat je zelf niet kon. Maar op deze manier heb je nog een leuke herinnering aan het hele voorval.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

