Echt een dip!

Veronderstelde ik in mijn vorige logje nog, dat het mogelijk een dipje is waar ik last van heb, kan ik nu wel vertellen dat ik wel in 2 dippen zit. De hartboezem is nog steeds aan het fibrilleren, mijn linkerbeen is ontzettend pijnlijk, ik hou erg veel vocht vast, waardoor ik inmiddels meer vochtafdrijvers moet slikken. In ruim een week tijd ben ik 4 kilo aangekomen en dat is alleen maar vocht. Eet veel minder als anders, gewoon omdat het me allemaal niet smaakt.
Dit is allemaal echt wel een giga-domper nadat het na de operatie zo goed ging. Vanmiddag was ik bij de fysiotherapeute, eerst voor een intakegesprek, daarna een paar testjes, die ook nog eens enorm pijnlijk waren. Maandag een vervolgconsult.
En dan wil ik zeker maandag ook naar de huisarts, want voor mijn gevoel gaat het zo allemaal niet langer. Waarom deze week niet bij hem hem geweest? Nou, de huisartsenpraktijk is deze week verhuisd en was alleen bereikbaar voor spoedgevallen. Ja, kijk, en dat voel je je nu net eventjes niet, he? Je wilt niet zeuren. Mogelijk had ik dat wel moeten doen?

Bij de cardioloog kan ik pas de 17e september terecht. Vakantietijd en druk, ook daar.
Jammer dat ik niet meer positiefs kan vertellen, maar ik heb goede hoop dat het tij nog eens gaat keren. Je hoort nog.

Photobucket

9 thoughts on “Echt een dip!

  1. ach Corry…..
    wat een tegenvaller!!!
    Meid ik heb met je te doen.
    Hier word een mens niet vrolijk van.
    Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen want dat bezoek aan de cardioloog is nog ver weg zeg.
    Sterkte meid…en Johan natuurlijk ook…

  2. Corrie voor iemand die het echt nodig heeft om een dokter/cardioloog te zien hebben ze echt wel tijd !!
    Maandag bellen en zeggen dat je die dag nog je cardioloog wil spreken ook al is het aan de foon
    Mocht het voor je gevoel dit weekend niet lekker gaan …………gewoon naar de spoedeisende hulp gaan daar helpen ze je echt wel

  3. Garregat zeggen ze dan in Groningen. wat een tegevaller zeg. Sterkte ermee, maar houdt het zelf wel in de gaten en probeer anders via de huisarts, desnoods in in een ander ziekenhuis eerder aan de beurt te komen.

    Liefs, Gertjan en Geke

  4. Ja,dat is zeker een tegenvaller voor je Corry !
    Echt as maandag bellen en goed zeggen wat je voelt en dat het zo niet langer gaat (dram) maar gerust hoor !Een brutaal mens heeft de halve wereld volgens mijn overleden schoonmoeder .Ook dat je je zorgen maakt dat is toch heel begrijpelijk ?
    Veel sterkte en voor jezelf opkomen as maandag
    Groeten ook voor Johan ,
    Maarten en Gerda

  5. Je huisarts is huisarts corry
    Ik zou toch het ziekenhuis bellen om even overleg te hebben met de assistente OF met de cardioloog
    Vaak is het zo dat mensen te bescheiden zijn en te lang door blijven lopen met klachten
    Piet is ook wel bij de huisarts geweest in het verleden maar toen bleek die er toch wel ietwat naast te zitten
    Een huisarts is geen cardioloog .
    M.A.W een schilder laat je ook geen gasleiding lassen

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

