Huisvlijt

De boom, die omgehakt is en waarvan o.a. tuinafscheidingen gemaakt zijn (zie deze log), heeft Johan tot onvermoede kwaliteiten gebracht. Op verzoek van onze zoon heeft hij van een deel een tafeltje gemaakt. Ik vind dat heel goed gelukt, en ben eigenlijk wel een beetje trots op zijn prestatie. En daarom vind ik, dat ik hier maar even een fotootje moet plaatsen van het stukje handwerk:

boomtafel

Mogelijk komt er nog een lik(je) verf of lak overheen, maar dat moet dan wel in overleg met zoonlief.

Intussen is er zo weinig van de boom over, dat ik die flintsonekar wel vergeten kan. Nou ja, dan maar niet. Scheelt ook weer een stukje opslag.

En dan is het dus alweer vrijdag. Het weekend komt er aan. Vandaag even naar de markt, naar de winkel, naar het zwembad, en mogelijk vanavond naar een uitvoering in het clubgebouw hier ter plaatse. Hangt er van af of ik moe ben, of dat ik denk dat het wel gaat lukken.
Morgenavond gaan we met kinderen en kleinkinderen hier naar toe om samen gezellig te eten. Nog vanwege mijn verjaardag. Leuk, heb ik thuis al die drukte niet, en ik kan "gewoon" gezellig meebuffelen. Ben benieuwd hoe het eten daar smaakt!

Dat is het even weer voor vandaag. Ik wens jullie allemaal een prettig weekend! En maar hopen, dat het weer een beetje acceptabel blijft. Op dit moment schijnt de zon uitbundig. Niks mis mee dus.

9 thoughts on “Huisvlijt

  1. Beste Corry Wat een orgineel tafeltje ik denk dat je het alleen moet lakken met blanke lak dan blijft de houtnerf mooi te zien.

    Ik hoop dat het eten lekker heeft gsmaakt en dat het gezellig was ik ben ook blij te horen dat het weer iets beter gaat moeheid is iets vervelends.

    Ik wens je een fijn rustig en mooi weekend.
    Liefs Corry

  2. Da’s een heel mooi tafeltje Corrie, m’n complimenten aan Johan. Je mag trots op hem zijn.

    Maar wat doe je al weer veel zeg, fantastisch!!

    Voor vanavond: smakelijk eten en veel gezelligheid daarbij. Het is toch vanavond hxc3xa8?

    Groetjes en een fijn weekend, An

  3. Wat heeft Johan een mooi tafeltje gemaakt zeg ….Leuk omdat het van jullie boom is …een heel leuk aandenken hoor
    Je zoon zal er blij mee zijn .
    Ik hoop dat het etentje met kinderen en kleinkinderen leuk is geweest maar dat zal wel
    Leuke lokatie
    Ja ik was er vrijdag niet en zaterdag en zondag geen tijd om te lezen …. vandaar dat ik nu pas jouw log lees
    Fijn dat het goed met je gaat …Je doet al weer heel veel hoor Corry !!
    Voor nu een fijne nieuwe week
    Groeten Sophia

  4. Complimenten aan Johan. Als je dat kan, ben je superhandig. Hij kan echt meer dan orgelspelen hoor. Petje af.

    Prettig hierboven te lezen dat je nog steeds vooruit gaat. Geniet uitbundig van die zon. Moet ie wel blijven schijnen want hier in Hasselt is het vervelend koud.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

