Druk weekje….

Daar ben ik eindelijk eens weer. Naast het feit, dat werken op de p.c. nog geen onverdeeld genoegen is, had ik het deze week ook erg druk. En daarom mnoest ik ook geregeld even een pauze inlassen. Vandaag heb ik geen afspraken ofzo, en dat is maar goed ook, want ik ben nu moe. Dus strakkies lekker op het terras, boekje o.i.d. erbij en dan laat ik me maar gaan. Strak plan, of niet dan.

De oplettende bezoeker heeft ongetwijfeld gezien, dat mijn leeftijd (in de linkerkolom) veranderd is. Dat was dus een van de redenen van de drukte. Woensdag mocht ik namelijk mijn verjaardag vieren. Een emotioneel gebeuren, want je hebt het gevoel, dat je weer opnieuw beginnen mag na die zware operatie. Geeft een heel dankbaar en blij gevoel.
Een paar goede vrienden en een deel van de familie kwamen op bezoek. Mooi over de dag verspreid, zodat ik tussendoor even de ogen dicht kon doen.

Donderdag: bloedprikken (nuchter komen want cholesterol moest ook weer eens gecontroleerd worden). Het was op de prikpolie heel erg druk, waardoor ik om 11 uur pas van mijn broodje kon gaan genieten. Tjonge wat smaakt dat dan lekker!
Om half twaalf naar de hartrevalidatie, waar ik weer een paar kilometer heb gefietst, allerlei rek- en strekoefeningen gedaan en tenslotte een spelletje hockey. Lachen man!

Muu_muu

Exc3xa9n van de medewerksters van de afdeling was e.e.a. aan het filmen, om te gebruiken bij haar studie voor de module hart-revalidatie. (Ik hoop dat ik dat goed begrepen heb). Overigens is er wel eerst toestemming gevraagd voor de filmerij. Misschien kan ik eens vragen om een copie van dat filmpje. Op een cd moet dat toch wel te laden zijn, lijkt mij. Zou leuk zijn om mezelf eens zo bezig te zien.

Na afloop naar huis, even lunchen, rusten en dan om 2 uur naar het crematorium in Assen. De moeder van een buurvrouw is overleden, en wij vinden dat we dan bij het afscheid aanwezig moeten zijn.
Daarna gauw huiswaarts, want een broer en schoonzus komen nog op verjaardagsbezoek. Als je zo’n mega-operatie achter de rug hebt, en je kunt zo’n dagje als afgelopen donderdag aan, dan ga je toch al aardig de goede kant op, lijkt mij. Maar de conditie die ik vxc3xb3xc3xb3r de operatie verloren heb, is nog lang niet terug.

Vrijdag: ’s morgens naar de markt en ’s middags lekker zwemmen. Dan nog op de fiets, gedeeltelijk tegen de wind in, naar de apotheek. Nou en toen vond ik dat ik wel onderuit gezakt kon gaan relaxen. Kijk, en dat is nou net, wat ik dit weekend ook van plan ben. Alleen de wandeling van een half uur moet ik er natuurlijk nog wel even inhouden.

Allemaal een fijn, zonnig Pinksterweekend gewenst!

feestdag

9 thoughts on “Druk weekje….

  1. Ik vind dat jij heel aardig op dreef bent Corrie en de conditie komt wel weer en……mag het een beetje “minder”?

    Geweldig dat je de verjaardag weer hebt kunnen vieren; het zal wel net als bij mij zijn: een leven voor en een leven na de operatie. “Lang willen we leven…….

    Fijne dagen en groetjes, An

    P.s.
    Ik heb zo mijn geheime bronnen!

  2. Hallo Corry mijn dank voor je reactie. Ik ben ook hartpatiente met een implantaat. Ik draag een ICD sinds 1 April 2003. Sterkte met je revalidatie ook uit het diepe zuiden een fijn Pinksterweekend. Groetjes Petra uit Grevenbicht.

  3. Alsnog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Dat het emotioneel was, kan ik me denken.
    Je beleefd de dagen en dingen heel anders als vroeger he?
    Nou en verder kalm aan hoor.
    Laat je niet opjagen hoor.

  4. Grattis pxc3xa5 fxc3xb6delsedagen! Een beetje laat maar dat geeft niet. Hier in zweden geen 2e pinksterdag meer maar nationaldagen de 6e juni. Geniet maar lekker van het mooie weer! En je doet het prima hoor! Petje af! Natje xxx

  5. Corry jij leeftijd was me niet opgevallen en dat verbaasd me kis.
    Laten we wel wezen een dame die onlangs geopereerd is , moet revalideren… en toch de moed vind om te loggen die schat je niet op 68.

    van harte gefelciteerd Corry…en Johan natuurlijk ook!

  6. Allereeerst nog van HARTE GEFELICITEERD met je verjaardag Corry !!!!!
    Wat fijn dat je dat alweer hebt kunnen vieren he ….
    Maar zo te lezen heb je met dat ziekenhuisdagje een hele drukke dag !
    Dan mag je xc3xa9cht wel relaxen !
    Ja er stond steeds veel wind he en dan is t knap dat jij daar al tegenin kunt fietsen !!
    Succes met je conditie opbouwen ….maar dat lukt jou vast wel !
    Groetjes Sophia

  7. Corry van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Mogen er nog vele volgen in een toenemend goede gezondheid.

    Dat plaatje is goed gekozen. Hijgen als een pakpaard komt het dichtstbij he?

    Maar het is voor het goede doel.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

