Even in weblogland

Alweer een hele zonnige dag. Dat wordt dus weer lekker buiten genieten. Nee, dan is (verplicht) wandelen geen straf. Kan het alleen nog niet zo heel ver volhouden. Gelukkig staan er her en der bankjes om even op uit te rusten. Daar maak ik dan ook dankbaar gebruik van. Maar ik kan gelukkig steeds meer. Zowel wandelen als in het huis wat aanrommelen. Als ik maar naar mijn lichaam luister en daar ook op reageer, komt het wel goed. Gelukkig heb ik een hele goede hulp van Thuiszorg, daar ben ik dan ook heel blij mee!

Vanavond hebben we een etentje bij de buren. Leuk zo’n uitnodiging. Ben wel benieuwd wat er op tafel komt, maar we laten ons graag verrassen.

Volgende week ga ik weer verder met de revalidatie in het Asser ziekenhuis. Afgelopen donderdag was het Hemelvaartsdag en dan wordt er niet gerevalideerd! Nou ja…….
Vrijdagmiddag trouwens wel weer naar het zwembad geweest voor mijn gym-in-het-water halfuurtje. Heerlijk is dat! De "juf" houdt goed in de gaten welke oefening ik wel of niet mee kan doen, maar meestal voel ik dat zelf ook wel. Ja, ik luister echt wel naar mijn lijf.

Dat was het even voor nu. Allemaal een fijn weekend gewenst!

13 thoughts on “Even in weblogland

  1. Hai Corry,
    Fijn dat je langzamerhand opknapt, met dit lekkere weer stukjes wandelen , als je maatr goed naar je lijf luistert ! En lekker uit eten mmmmmm Daar ga ik ook wel voor hoor ! Hoop dat je heel erg van dit Hemelvaartsweekend heb genoten ! Ik in ieder geval weL liefs en tot gauw op de WWWeb !! Zwany

  2. aan het weer heeft het niet gelegen,maar het was een week end met vele kilometers rijden. Van hier naar Rekken naar Winterswijk naar Warnsveld naar Doetinchem naar Emmerich en nog een keer naar Winterswijk, dus de tank is weer bijna leeg. Al met al een heftige week. Ben blij dat het met jou de goede kant op gaat. Lieve groeten ook voor Johan.

  3. Dus je bent flink aan het oefenen. In groepsverband is het misschien nog wel leuk ook. En van bankje naar bankje is ook niks mis mee. Je gaat vooruit en dat is het belangrijkste.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

