Fijne Paasdagen

Photobucket

Op deze Goede Vrijdag wens ik iedereen van harte Fijne Paasdagen.

Geniet allemaal van het mooie weer, dat ons beloofd wordt, maar ook van het Paasfeest zelf. De foto hierboven maakte ik aan aantal jaren geleden in Jeruzalem in de Graftuin. We maakten daar op zondag een kerkdienst mee. Heel indrukwekkend.
Zie ook hier voor meer foto’s van die tuin.

Maar vooruit, als je het verhaal van Pasen niets zegt, volgt hier een ander plaatje om jullie een Fijn Pasen te wensen:

Photobucket

Tot de volgende keer!

6 thoughts on “Fijne Paasdagen

  1. Dat is wel heel bijzonder lijkt me…om op die plek een kerkdienst bij te wonen.
    Mijn opuders zijn ook eens naar Israel geweest en die raakten er niet over uitgepraat.

    Hele fijne feestdagen voor jullie Corry, ik hoop dat je er weer een beetje van kunt genieten.

  2. Haaiiii! Ik hoop dat je fijne dagen hebt gehad. De graftuin….die hoop ik ooit nog eens te bezoeken. Ik bedacht me met Pasen dat ik ondertussen aan de overblijfselen van Jacobus, Marcus (zowel zijn hoofd als zijn lichaam), Petrus en Andreas heb gestaan. Dan moet ik toch ooit eens naar de plaats van Jezus zelf gaan. *knuffels*

  3. Hallo Corry.
    Ik zie dat het wat beter met je gaat?
    Ik heb het niet helemaal gevolgd want ik had een tijdje geen p.c.Vandaar.
    Gelukkig is alles achter de rug en kun je met de revalidatie beginnen.
    Wij gaan zaterdag met vakantie en dat is maar goed ook want ik heb het de laaste tijd erg druk gehad.
    Vooral met de kerk.
    Ja het moet er toch een doen denk ik dan maar.
    Het is hier een hele toestand met de kerken.
    Ze willen 6 kerken verkopen en een verbouwen.
    je begrijpt dat dat nogal wat tegenstand opwerpt.
    Ik zit in het moderamen en zit er bovenop.
    Maar nu laat ik een poosje alles achter me.
    Ik hoop dat het goed met je gaat en als ik terugkom je dan al aardig weer op dreef bent,
    Groeten van Ria.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

