We praten weer even verder……

Zoals ik in het vorige log schreef, had ik gisteren (dinsdag)  een afspraak op de afdeling physio-therapie van het Asser ziekenhuis. Een intake-gesprek hadden we daar. Dit hield in, dat er indringend naar mijn gezondheidstoestand gevraagd werd; of ik nog misschien wat angstig was;  of ik al wat aan het wandelen was geweest (ja dus); en nog zo een hele ris vragen meer. En eigenlijk was dat het dan.
Er werd verteld wat de bedoeling is van de revalidatie, die aangeboden wordt, en hoe vaak (welke frequentie) dat zou kunnen gebeuren.  Wat mijn leeftijd betreft "hing ik er net een beetje tussen in", d.w.z. tussen het kiezen voor 1 of 2 x per week een uur trainen. Gezien die uitspraak ga ik beginnen met 1 x per week, gedurende 6 weken. Eventueel kan dat naderhand uitgebreid worden. Je krijgt trouwens wel "huiswerk" mee.
Volgende week donderdag is de start. Men begint over het algemeen zo’n 6 weken na de operatie, omdat je dan al weer aardig opgeknapt bent, en dat zal volgende week dus zijn. We zien wel hoe het dan gaat. Ben nu wel even blij, dat ik nog niet meteen hoef.
Nou, en dat was het dan gisteren.

Onderweg naar huis ben ik voor het eerst even bij een supermarkt binnen geweest om (zelf)  wat boodschappen te doen. Nou, dat ging goed, maar ik was wel blij toen ik weer thuis was, en lekker in de luie stoel kon gaan bijkomen. Pfffff……. Best een enerverend dagje zo.

Ja, en dat is zo’n beetje alles wat ik op dit moment te melden heb. Later meer……

Hieronder enkele foto’s van een paar boeketten waar ik de afgelopen weken mee ben verwend. Jammer genoeg heb ik van alle bloemen geen foto’s gemaakt, maar wat ben ik verwend!!

Click to play this Smilebox slideshow: verwend met bloemen.....
Create your own slideshow - Powered by Smilebox

Make a Smilebox slideshow

Klik op de pijl en wacht even op de bloemen……
Mogelijk doe ik wat niet goed, maar even geduld, en je ziet ze verschijnen….

5 thoughts on “We praten weer even verder……

  1. Jij zit nu ongeveer 6 weken na je operatie corry en Piet nu al twee en halve maand !!
    Geloof me dat wij zo geweldig genieten van zijn vooruitgang .
    We weten dat het hart nog gewoon slecht is maar toch ………hij kan zoveel meer nu dan de afgelopen jaren !!

  2. Ik ben heel blij voor je dat het al zo goed met je gaat.
    Natuurlijk dek jij dat het niet snel genoeg gaat, maar dat is niet zo hoor.
    Ik wens je hele mooie paasdagen.

  3. Inderdaad hele mooie boeketten Corry !
    Dat was xc3xa9cht wel een enerverend dagje …en dan nog boodschappen doen ook …ja geen wonder dat je thuis blij was dat je kon uitpuffen !
    Ik vind het heel wat hoor ….Tuurlijk wil je t zelf veel sneller…Maar dat moet ook maar kunnen
    Leuk dat je toch nieuwsgierig was naar mijn belevenissen …..Lief dat je reageerde !!
    En die kaarten ?….graag gedaan hoor !!!
    Voor jullie hele fijne paasdagen ….en volgende week sterkte bij de revalidatie therapie !!!
    Groeten Sophia


  4. Beste Corry

    Wat goed zeg boodschappen doen maar ik begrijp wel dat je doodmoe er van bent maar het betekend wel dat je weer wat mobiel wordt.
    Ik heb een kaartje er bij gedaan ik hoop dat je het leuk vind.
    Ik wil wel zeggen hele mooie en zalige paasdagen voor jouw en je familie dat hebben jullie wel verdient.
    Liefs van mij
    Corry

  5. Ik kan je gevoel helemaal begrijpen Corrie…..trots als je weer wat hebt “gepresteerd” hxc3xa8. Fijn dat het zo goed gaat en nu weer genieten van de mooie voorjaarskleuren.

    Ik wens jullie mooie Paasdagen en voor jou Corrie: een heel voorspoedig herstel.

    Ook namens Paul, hartelijke groeten.

    An

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

