Even bijpraten

Even een kort berichtje om te vertellen hoe het met mij gaat. Nou, in Twente zeggen we dan: "’t Kon better"….. Maar elke dag ga ik een heel klein stapje vooruit. Lig nog veel in bed. Heb geen zin in pc-werk, ik moet me er echt toe zetten om achter dat blauwe oog te kruipen, maar ik neem aan, dat dat binnenkort ook weer wat makkelijker gaat. Bezoekjes bij jullie komt er helemaal niet van. Maar ik ben heel blij met jullie reacties. Johan leest ze voor, en zo blijf ik op de hoogte.

Heb nog aardig wat pijn, vooral als ik een hoestbui heb. Dan wil je je hele ribbenkast wel in elkaar drukken, om zo bewegingloos als maar kan te houden. Maar ja…….. dit was/is beloofd, maar je kunt je van tevoren absoluut niet indenken hoeveel pijn het doet. Ook erg veel last van mijn schouderbladen, iets wat ik helemaal niet verwacht had, maar er echt wel bijhoort, aldas de huisarts.

Die was uitermate tevreden over de voortgang tot nu toe, en daar hou ik het dan maar bij.
Hopenlijk binnenkort wat positievere berichten.

Hartelijke groet uit het Drentse land.

13 thoughts on “Even bijpraten

  1. Hallo Corry,

    Ja meid…ik wil wel geloven dat je nog zo slap als een vaatdoek bent.
    Je hebt een hele grote operatie ondergaan en dat gaat je niet in de kouwe kleren zitten.
    Toch is het een goed teken dat je weer even een berichtje op je log hebt gemaakt.
    De zin en de interesse is er dus wel en dat is al heel wat.

    beterschap en doe Johan de groeten van me.

  2. Hallo Corry,
    Nog even op je blog gekeken voor het laatste nieuws over je gezondheid .
    Fijn elke dag een klein stapje vooruit , het wordt vast nog weer een stap !
    Al duurt dat nog wel even ,veel geduld daarbij gewenst door ons .
    Lieve groeten ook voor Johan .

  3. Beste Corry

    Uiteraard kan je nog niets maar geloof mij straks kan je een ieder weer antwoord geven maar verlopig doen wij dat voor jouw.
    Ik ben blij dat ik toch even van je zelf iets geschreven stond.
    Heel veel sterkte van mij
    Liefs Corry

    Ik heb in ieder geval een bloemetje om je op te fleuren.

  4. Ha Corry
    Ja ….je wilt t liefst zo snel mogelijk weer de oude zijn ….ja mxc3xa9xc3xa9r dan de oude …maar ja zo werkt het niet he
    Heel veel sterkte …beterschap en ….houd je inderdaad maar aan de arsten vast ….fijn dat je merkt dat t iedere dag iets beter is
    Nog even en je kan buiten in t zonnetje krachten op doen ….Die regen maakt het er ook niet vrolijker op …Fijn dat we weer iets van je horen ….
    Sterkte en groetjes …Sophia

  5. Ja Corry het valt wel maar niet altijd mee he.
    Piet is nu 2 maanden verder en de pijn van de borstwond is nu pas zover dat het allemaal dragelijk is .pijnstilling is nu dan ook minder.
    Ja ook je schouders en je armen kunnen behoorlijk zeer doen . Realiseer je maar eens wat ze gedaan hebben om bij je hart te kunnen komen …………..dan is het verklaarbaar waarom het zo zeer doet !

  6. Hallo Corry en Johan, hier weer een berichtje uit Wormerveer. Hoe gaat het er nu mee Corry, een week na het laatste logje? Hopelijk zodanig goed dat je van de lentezon kan genieten.
    Elke dag een stapje vooruit is in een paar weken toch een kleine wandeling ook al gaat het je waarschijnlijk te langzaam naar de zin.

    Ik wens jullie samen van harte heel veel goeds toe, voor Corry een steeds beter lijf en voor beiden: zonnige dagen en zin in leuke dingen.

    Ik kom binnenkort weer even rondneuzen hier. 🙂

    Groetjes

    Willem

  7. Ja zeg, wat denk jij nou?
    Vandaag operatie en morgen weer in de tuin aan het werk?
    Doe nou maar lekker langzaam aan, je zult het moeten aanvaarden dat je minder kunt dan voor de OP.
    Maar jeetje meis, je leeft nog en dat is het belangrijkste.
    Toch?????

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

