De vlag is uit!!!!

Photobucket

Lieve allemaal!

Even zelf vertellen, dat ik weer thuis ben! Vanmiddag om plm half een stapte ik, heel blij, maar ook verschrikkelijk moe, de drempel over. Na twee en een halve week is dat gewoon een cadeautje. We vinden het fijn dat ik weer thuis mocht komen.
Wat opknappen betreft, ben ik er nog lang niet, sterker nog, ik duik, evenals vanmiddag zometeen mijn eigen bed weer in. HEERLIJK !!!

Verwacht niet meteen hele verhalen van mij. Ook dat zal ik langzaam weer op moeten bouwen. Dank voor alle berichten hier. Annette heeft zich geweldig goed geweerd door hier van alles over mij " los te laten" . Geweldig! Geregeld kreeg ik de geprinte verhalen en commentaren in het ziekenhuis gebracht. Heerlijk om op die manier jullie opbeurende woorden te lezen.

DANK U WEL!!!

Tot de volgende keer dus maar.

Hartelijke groet, Johan en Corry

17 thoughts on “De vlag is uit!!!!

  1. Beste Corry

    Wat een heerlijk bericht wat ik hier leest.
    Ik hoop dat alles lekker verder loopt thuis is het het beste genezen.
    Ik wil jullie dochter Annette bedanken voor de update van jouw gezondheid toch is het niet niets je moeder ligt in het ziekenhuis en zij heeft toch alles goed verwoordt.

    Ik dacht zo lente voor jullie.Ook voor je dochter

    Liefs van mij
    Corry

  2. Hoi zus,

    Fijn dat je zelf het woord kunt voeren. Welkom thuis en vanaf hier een voorspoedig herstel toegewenst.

    Groetjes, Geke en Ludie (himself).

  3. Wat fijn dat je weer thuis bent !!!
    Heerlijk in je eigen bed……
    Tuurlijk ben je er nog niet …..dat snap ik best …maar nu kalm aan , aan je herstel werken …..Neem er de tijd voor !
    Groetjes Sophia

  4. Hallo Corry en Johan,

    Welkom thuis en geweldig dat het nu de goede kant weer op gaat. Veel sterkte en rust de komende periode. Dat doe je het best en het liefst in je eigen omgeving en dat is volkomen logisch.

    ik heb niet overal kunnen reageren maar mijn compliment aan Annette voor de prettige en frequente berichtgeving.

    Corry tot binnenkort weer op deze weblog. Mede namens Maria (uit Hasselt) een goed herstel toegewenst.

    Willem

  5. natuurlijk had ik al een e-mail gestuurd, maar bij deze nog een keer; fijn dat je in je eigen nestje kunt duiken, ennehe kalm an. groetjes uit Gelderland.

  6. Wat fijn dat jij weer thuis bent en dan meteen maar weer een logje klaarmaken.
    Rustig aan doen hoor!
    Sterkte en geduld toegewenst bij het herstel.
    Geniet van je eigen huis. Wie weet kun je even in het zonnetje zitten morgen.
    Liefs voor Johan en jezelf van Jaap en Paula.

  7. Jo hoooooo.
    Wat een goed nieuws is dit.

    Als ik thuis ben,
    Voel ik me blij,
    Thuis,
    Is mijn plek en die hoort bij mij.

    Als ik thuis ben,
    Voel ik me vrij,
    Thuis,
    Is het leven dat past bij mij.

    Als ik thuis ben,
    Voel ik me tevreden,
    Thuis,
    Zorgen ze voor me met een reden.

    Als ik thuis ben.
    Voel ik me waardig,
    Thuis,
    Vinden ze me aardig.

  8. Corry het is geweldig dat je weer thuis bent.
    Nee …ik verwacht echt niet dat je meteen op weblog te keer zult gaan, maar wel fijn dat we zo goed op de hoogte gehouden zijn.
    Het zal je thuis eerst nog wel tegen vallen maar elke dag is er eentje op weg maar genezing.

    welkom thuis Corry.

  9. Eigen haard….
    Heerlijk weer in’t eigen bed, dat slaapt stukken beter dan een ziekenhuisbed. Lekker bijkomen, herstellen en je laten verwennen!
    (en tussendoor genieten van het zonnetje als die er is)
    Beterschap en groetjes van ons allen
    D&K

  10. Fijn dat je weer thuis bent (een kleine week nu al), thuis is gewoon de plek waar je wilt zijn en waar je echt weer op kunt knappen. doe het heerlijk rustig aan en laat Johan maar voor je zorgen. voorspoedige beterschap!!

  11. Toch nog voor mij onverwacht ben je weer thuis. En nu maar lekker uitrusten en genieten van je eigen bed, want dat heb je wel nodig. Al is het alleen maar om alles te verwerken wat je de laatste tijd hebt meegemaakt. Neem de tijd voor alles, want je hoeft je niet meer te haasten. Je hebt nu ervaren dat je alles wel denkt te kunnen regelen, maar je hebt gezien dat het vaak anders uitpakt. Ik hoop dat je gauw weer eens kunt komen kijken en koffie drinken als wij zwemmen.Sterkte bij het verdere herstel. Groeten uit Appelscha van Harmien

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

