Rustig wachten?………

…….. nou, dat is wel een beetje veel gevraagd. Allerlei dingen moeten, in mijn optiek, nog gedaan worden. Pedicure en  kapper  hebben hun werk naar behoren gedaan. Ik lig dus met gladde voetjes, en kortgeknipt koppie straks op de o.k. Morgen toch maar de belastingaangifte nog xc3xa9xc3xa9n keertje nazien en dan kan die opgestuurd worden.
Dan nog een keertje wat boodschappen in huis halen. Een klein voorraadje aanleggen, zogezegd. Nou ja en dan hoop ik zondag een beetje "vrij" te hebben. Geen zorgen meer, lekker relaxen, voorzover dat lukt.
Maar ook zondag hoopt mijn dochter en haar gezin nog even langs te komen. Gezellig!

Vanmorgen heb ik nog wel lekker even gezwommen, en dat hoop ik morgenmiddag nog eens te doen. Van de zwemgenoten met een zwaai (tijdelijk)  afscheid genomen. Ik wil er tenslotte niet zomaar stilletjes tussen uit knijpen. Ik zal vermoedelijk een paar maand niet   kunnen gaan zwemmen. Dat was althans de verwachting van de cardioloog toen ik hem er naar vroeg. De wond in de borst moet wel tijd krijgen om te genezen. Nou ja, dan ga ik maar wat meer wandelen. Ik hoop dat dat na de operatie tenminste een beetje gemakkelijker gaat. Zal wel niet meteen lukken, maar elke dag een paar meter verder, dan haal ik op het laatst de 5 kilometer wel. Misschien zelfs nog meer? Ik ben benieuwd.

Maar zonder gekheid: ik zie er toch wel erg tegen op. Niet als een berg, nee, meer als de Mount Everest……

Dat was het even voor nu. Hoop voor maandag nog een keertje terug te komen. Tot dan!

11 thoughts on “Rustig wachten?………

  1. Kom je toch nog een keer sterkte wensen.
    Laat het op je afkomen en trek je eigen spoor.
    Kan alleen nogmaals zeggen Corry dat je geen enkele operatie noch herstel met elkaar moet vergelijken……..geen mens en geen ‘ kwaal’ zijn hetzelfde.
    Sterkte ook voor Johan

  2. Kom je ook veel sterkte toe wensen.
    Dat je er tegen op ziet begrijp ik heel goed.
    Het is dan ook niet niks zo,n operatie.
    Dan nog de revalidatie er achteraan.
    Heb het ook allemaal gehad , en ben blij met mijn nieuwe hartklep.
    Het duurt dan ook wel effe voor je weer alles kan en mag.
    Maar iedere dag voel je je weer wat beter.
    Zo ervaar ik het dan ook nog steeds.
    Sterkte voor jullie.
    Groetjes Harmke

  3. Ik kom je heel veel sterkte wensen.
    Ik hoop dat je vol vertrouwen naar het ziekenhuis gat, niet te bang bent, het komt allemaal goed hoor, ik voel het.
    Ik weet niet of je gelovig bent, maar vertrouwen in God, vertrouwen in de doktoren en in jezelf, is de halve genezing.
    Tot gouw hoor, ik denk aan je.

  4. Heel veel sterkte voor jullie allebei
    Tuurlijk zie je er tegenop …wie zou dat niet doen ?
    Fijn dat je dochter hier af en toe wat neer wil zetten ….want we willen graag op de hoogte blijven he
    Geniet van je weekend
    Groeten Sophia

  5. dat wachten valt mee hxc3xa8.
    En toch kun je niet anders, je moet je er bij neer leggen hoe akelig het ook is.
    Maar…over een tijdje ben je weer helemaal nieuw Corry.
    geniet maar van het weekend.
    groetjes uit Haaksbergen.

  6. Lieve Corry… dat je er tegenop ziet…das heel normaal. Ik wil je meegeven… je eigen Irisch Blessing. We zullen hier aan je denken en een kaarsje branden. En dan straks… ben je weer fit en monter! Dikke kus, hou je taai en veel sterkte!

  7. [Q]- – – >8 – – ik zie er toch wel erg tegen op. Niet als een berg, nee, meer als de [b]Mount Everest[/b]…… – – – 8< – – [/Q]

    [img]http://img465.imageshack.us/img465/9082/crw745901to7.jpg[/img]

    niks mis mee dacht ik 😉

    blij dat het (zover) goed gegaan is

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

