En gezellig wxc3 s het!

Wat hebben we zaterdag een leuk, gezellig samenzijn gehad met (bijna)  de hele familie. Exc3xa9n broer is namelijk met zijn vrouw aan het vakantie vieren in Nieuw-Zeeland. Die kon niet komen, maar verder was iedereen er. Evenals de familie van de bruidegom. (Wij "horen" bij de bruid).
Door de kinderen van het feestpaar was een uitgebreide lunch samengesteld, waar we heerlijk van hebben genoten. Alle respect en lof voor wat ze met elkaar bekokstoofd hebben. Het was klasse! Vanaf deze plek nogmaals hartelijk dank jongelui!

Even een paar foto’s:

familie en vrienden

Wachten op de koffie. Ondertussen kunnen we even naar buiten (het was prachtig weer), even de benen strekken, even een kletspraatje maken, enz. enz.

familie en vrienden

Dat ziet er mooi uit! En…. heel belangrijk….. hij was heerlijk!!!!

familie en vrienden

Kijk, daar is de koffie dan.
Je kunt wel zien, dat we genoten hebben.
Wij werden bovendien door broer en schoonzus van huis gehaald en lieten ons prinsheerlijk rijden. Pffff, niks mis mee. Dubbel genieten dus!

Tja, en dan ben ik nu dus op hxc3xa8t telefoontje aan het wachten. Gek, je wilt het hele gebeuren liever vandaag dan morgen maar achter de rug hebben, maar als de telefoon op een raar tijdstip rinkelt, schrik ik toch: "dat zal het ziekenhuis toch niet zijn? "  Een mens zit toch maar raar in elkaar.  En ik, mens zijnde, dus ook…..

10 thoughts on “En gezellig wxc3 s het!

  1. Dat ziet er inderdaad uit als een heel gezellig samenzijn
    Leuk dat de kinderen dan zoiets verzorgen he …en alle familie weer een keer bij elkaar dat gebeurt niet zo vaak he .
    Ja en nu wachten Corry…Spannend joh
    Heel veel sterkte gewest ….
    Groetjes Sophia

  2. Ik zal dan ook maar niet bellen, want dan denk je natuurlijk dat het ziekenhuis belt.. Alvast heel veel sterkte ook voor nu. Ik zelf zit nog met mijn voet in het gips, moet nog 13 dagen. Hopenlijk ben jij tegen die tijd al onder het mes geweest en al weer een beetje aan het opknappen. Groeten

  3. Bij zo’n samen zijn worden de laatste nieuwtjes weer eens besproken en is iedereen weer van iedereen op de hoogte.
    Ja je hebt gelijk, we wachten op het telefoontje maar zitten, hoe vreemd ook, er niet op te wachten.

  4. Natuurlijk zijn er wel spelbrekers, maar ook zij hebben zaterdag genoten van een geweldige route door het noorden van het Zuider eiland in NZ. Zijn de laatste dagen eerst in Picton geweest, wachten op de boot en daarna de oversteek en twee dagen voor Wellington. Prachtige stad, mooi museum en schitterend weer 24* vandaag via de westkust doorgereden naar Wananui, hoop dat ik het goed schrijf. Sterktre met wachten en af en toe heb ik gelegenheid om berichten te lezen. Groeten van Gerrit en Riet

  5. dat ziet er inderdaad allemaal heel gezellig uit en in de taart zou ik zo willen happen, heerlijk!
    ik kan me voorstellen dat je wat dubbel bent over die operatie, lijkt me ook vreselijk om te moeten wachten, dat duurt lang. Sterkte!

  6. Hallo Corrie,

    Heerlijk, z’n feestje hxc3xa8! Het lekkere eten is fantastisch, maar het gezellig bij elkaar zijn is ook altijd zo fijn en….een hele goede afleiding in deze dagen.

    Te hopen dat je snel wordt opgeroepen, zodat je daarna weer aan je herstel kunt werken. Sterkte met het wachten en natuurlijk de operatie.

    Groetjes, An

  7. Dat was een gezellig samen zijn Corry
    Jullie hebben ervan genoten zo te zien
    Sterkte met het wachten op HET telefoontje
    En alvast alle mogelijke sterkte gewenst met je operatie en het herstel.
    Ik hoop dat je ons op de hoogte kunt houden via je weblog

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

