Vervolg 4

Hoe gaat het verder met mijn hartverhaal?  Wel, er zit schot in de zaak. Gisteren (donderdag) had ik een afspraak met de cardioloog. Die had inmiddels bericht gehad van de hartchirurg, dat  een operatie alleszins aan te bevelen is.  So far, so good. Maar toen was ik er nog niet.
Eerst naar de rxc3xb6ntgenafdeling, waar opnames gemaakt werden van mijn hoofd: bijholtes, kaak, keel etc.

Dan proberen een afspraak te maken met de kaakchirurg en de KNO-arts. Helaas, het liep tegen 5 uur, en dan gaan de poliklinieken dicht. Maar bij de kaakchirurg had ik geluk. Hij zag mij lopen met een verwijsbrief van een collega en deed het loket weer open. Hoogst persoonlijk besliste hij, dat ik er de volgende morgen "tussen geschoven" zou worden. Dat was dus 1. De KNO afdeling heb ik vanmorgen om half negen gebeld, deed mijn verhaal en zie, zij maakten om 11 uur een plekje vrij. Beide liepen een beetje uit, maar voor twaalven stond ik buiten. Er was niks aan de hand dat een operatie zou kunnen bemoeilijken. Ontstekingen enzo. Gelukkig maar. Beiden berichten dit aan de cardioloog en dan zal de zaak wel in werking gesteld worden.

En dan volgt dus het grote wachten. Op deze plek kun je zien wat de wachttijden per ziekenhuis zijn. In Enschede 2 weken, dus ’t zal mij benieuwen!

Maar morgen eerst een feestje! Zus was 40 jaar getrouwd en dat gaan we morgen vieren. Wordt vast erg gezellig. Je ziet elkaar eens eventjes weer. We hebben er best zin in!

Photobucket

En er zit nog steeds muziek in het jubilerende stel.

9 thoughts on “Vervolg 4

  1. Fijn dat niets je operatie in de weg staat….en te hopen dat je snel opgeroepen word he.
    Spannend Corry !!
    Maar eerst nog even Feest vieren
    Mooi ….40 jaar getrouwd….Die richting gaan wij ook op ….
    Voor jullie een fijn weekend
    Groeten Sophia

  2. Nu komt het dan echt dichterbij! Ook ik hoop natuurlijk dat je snel aan de beurt bent, net als iedereen hier :o)

    Ik hoop dat het een leuk feest was, het 40 jarige huwelijk van je zus. En dat op Valentijnsdag.. romantisch hoor!

  3. Hallo Corry,

    Ik on een paar dagen niet op weblog komen.
    Ik zag het begin van je logje wel in mijn reader maar de rest kon ik niet lezen, laat staan reageren.
    Maar…nu dus wel.
    Je hebt de nodige onderzoeken gehad en dat zit er goed uit….gelukkig maar.
    In Enschede vallen de wachttijden nog mee zeg….maar evengoed valt het wachten vast en zeker niet mee.
    Sterkte de komende tijd Corry.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

