The Mom song en laatste nieuws

Al een paar keer kreeg ik een mailtje dat mij wees op een heel komisch lied, dat op YouTube te bekijken en te beluisteren is. "The Mom song" heet het. Tekst op de muziek van de ouverture van de opera "Wilhelm Tell", gecomponeerd door Rossini.
Tijd dus om jullie ook even op dit prachtige werk te wijzen. Hoewel……ik denk, dat dit wel het hele land doorgaat via e-mails. Maar zo niet: kijk en luister zelf maar eens.

http://www.youtube.com/watch?v=ESe-AysF9mw

Wat moet die zangeres geweldig goeie longen hebben!

Ik vond ook nog de complete tekst van dit wondermooie lied. Heb dat zelf in word opgeslagen, gevonden op internet natuurlijk, en wel op deze website.

Ik hoop dat jullie er net zo van genieten als ik.

V.w.b. mijn hartperikelen: die zijn er nog steeds, ik word al maar meer kortademig, maar heb tot nu toe nog niets van het ziekenhuis gehoord. Voorlopig heb ik een afspraak bij de cardioloog op donderdag 12 februari a.s.
Ben vanmorgen trouwens wel lekker even wezen zwemmen. Lekker bewegen in water, gaat net even wat gemakkelijker als "op het land"…….

En dan is er weer een jarig! Namelijk onze kleinzoon. Hij wordt al 15 !!!
H.J.: Photobucket

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Speel maar een mooi stukje muziek voor jezelf…..

6 thoughts on “The Mom song en laatste nieuws

  1. Haha…wat een stem he…en t gaar me eigenlijk een beetje te snel …dat zingen …maar wel leuk …ik zal zo de tekst nog eens gaan bekijken .
    Vast van Harte Gefeliciteerd met je kleinzoon …Groot al he ….
    Ach iedere leeftijd heeft zn bekoring …toch ?
    Dus het zwemmen was wel lekker ?….sterkte ermee joh…ik hoop dat je snel wat hoort
    Voor nu wens ik je een fijn weekend
    groeten Sophia

  2. Ja die dame zingt beter dan ik en ook beter
    dan ik ooit met zangles zal kunnen.
    Nu nog even afwachten wat ze je donderdag gaan
    mededelen op het ziekenhuis!
    Gefeliciteerd met je schoonzoon!

    @ Het beeld op mijn computer is normaal!
    Ja ik wil graag dat de winter voorbij is
    maar lees mijn log, (Mieke is een dame die
    morgen voor de 13e keer geholpen
    wordt aan blaaskanker)

  3. “ik word al maar meer kortademig, maar heb tot nu toe nog niets van het ziekenhuis gehoord.”
    Dat maakt je vast heel onzeker.
    Ik mag hopen dat er gauw schot komt in de zaak dit is niet leuk meer.
    Dat benauwde gevoel ..afschuwelijk.

    Van harte met de verjaardag van jullie kleinzoon.

    baai ze weeij…van die dame op You tube word ik ook heel kortademig.( knipoog)
    Kop op Corry….alles gaat goed komen.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

