Zorgtoeslag 2008

Goedemorgen! Vandaag een logje over zorgtoeslag, een tegemoetkoming in de kosten van de zorgverzekering. Ik kwam hierover een tip tegen in het maandblad PLUS, en dat was voor mij reden om eens op onderzoek uit te gaan.

Hier kun je er meer over lezen. Nou denk ik, dat de meesten van jullie dit allemaal al wel wisten en zelfs al maandelijks een bedrag gestort krijgen van de belastingdienst, maar het was mij helemaal ontgaan. Voor diegene, die het net zo vergaat als mij (ons) plaats ik dit bericht dus even. Op genoemde site kun je een proefberekening maken om te zien of je in aanmerking komt voor zorgtoeslag. Komt er een positief bedrag uit dan heb je tot 1 april a.s. de mogelijkheid om de toeslag voor 2008 alsnog aan te vragen.
Even aan de slag dus, het kan je zomaar wat geld opleveren, heb ik gemerkt. Mijn aanvraag is inmiddels al onderweg naar de fiscus.

euro 100

Allemaal een fijne maandag gewenst!!

4 thoughts on “Zorgtoeslag 2008

  1. Het was me wel bekend.
    Mijn advies is altijd om je aangifte via een accountant te laten invullen.
    De kosten worden, in de meeste gevallen, dubbel en dwars terug verdiend en dingen zals door je genoemd ontgaan hem niet

  2. Ja ….dat krijg ik al een paar jaar…gelijk vanaf het begin
    Mooi centje hoor…..
    Krijg jij het nog met terugwerkende kracht ?
    Succes voor jou want als je dat mis bent gelopen ….jammer !!
    Fijne dag voor jou
    Groeten Sophia

  3. Hallo Corrie,

    Ik maak hier ook al voor het derde jaar gebruik van n.a.v. een bericht van de belastingdienst. Volgens mij moet jij dat toch met terugwerkende kracht krijgen, zeker proberen!

    Op jouw vraag of het de verjaardag na…..is, kan ik volmondig ja opzeggen! Alles is tegenwoordig: voor….en na…..!

    Voor jou: sterkte en ik volg je!

    Groetjes, An

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

