Nog 1 nachtje slapen…..

….dan hoor ik (hoop ik) van de cardioloog wat er verder gebeuren gaat. Dat er wat moet gebeuren is buiten kijf. Zo gaat het niet langer met mij. Ik zie er al tegen op om te gaan douchen, want daar word je toch zo moe van….. Maar vanmorgen heb ik mij "vermand" want het is eigenlijk ook wel lekker zo even onder die warme straal.  Ik zit nu dus weer spic en span achter de pc. 

Deze week niet veel bijzonders gedaan, hoewel ik wel 2 x naar het zwembad ben geweest om daar met de groep een half uur oefeningen te doen. Soms heb ik een stukje aan mij voorbij moeten laten gaan. Maar dat kan dan ook gelukkig.
Verder diverse keren op de fiets naar de winkel geweest. Tja, je moet toch wat, he? Met het bereiden van de maaltijden hou ik er een beetje rekening mee, dat er wat overblijft om in de diepvries te doen. Hoeft Johan dat alleen maar op te warmen als ik in het ziekenhuis verblijf. En zo denk je een beetje vooruit.

Ik hoop morgen even te komen vertellen wat de cardioloog bedacht heeft. Tot dan!

4 thoughts on “Nog 1 nachtje slapen…..

  1. Even een stukje op je web-log gelezen. Dit is inderdaad spannend, hopelijk niks ernstigs. Hoe dan ook, veel sterkte!
    Trouwens, wat worden jullie kleinkinderen toch al groot hxc3xa8?

    groeten, Cobie

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

