1e blog in 2009

Ik weet echt geen betere titel voor dit logje. Het wordt niet zo’n vrolijk verhaal, dus evt tijd om af te haken. Maar toch: om te beginnen:

Goed, gezond 2009

gewenst voor allemaal. Niet in het minst voor mijzelf….. Photobucket

Gelukkig is de verjaardag van Johan goed verlopen, maar nog zo’n uitputtingsslag en je kunt me bij elkaar vegen.
Op Nieuwjaarsdag vanaf 00.03 uur, komen diverse buren binnenlopen om Johan te feliciteren en om elkaar gelukkig nieuwjaar te wensen. Elk jaar weer een hele happening en heel gezellig. Op een gegeven moment waren er 16 buren op bezoek. De laatsten gingen zo tegen 03.00 uur weg. Nog even de kamer wat opogeruimd, want "straks" komt er weer bezoek. En dan is het eindelijk bedtijd. Ik ben zo verschrikkelijk moe, dat ik de slaap niet kan vatten. En maar bedenken wat er allemaal nog moet gebeuren vxc3xb3xc3xb3r de volgende visite komt. Het maalt maar in je hoofd. Jullie kennen dat vast ook wel.
Uiteindelijk ben ik in de kamer in een gemakkelijke stoel gaan zitten/hangen/liggen en toen kon ik eindelijk wat slapen. Ik werd om plm 8 uur wakker en ben toen nog even in bed gedoken en heb daar ook nog een uurtje kunnen slapen. Gelukkig maar!

Al met al heb ik nu wel goed in de gaten dat het lichamelijk niet goed gaat met mij………

Overdag kwamen de (klein)kinderen en ook nog een broer, schoonzus en neefje. Hen heb ik gevraagd zelf koffie te maken, zelf de hapjes op te halen enz. enz.  Maar het bezoek dat ’s avonds zou komen heb ik afgebeld. Ik was compleet total loss. En men zegt dat je soms voor jezelf moet kiezen. Dus dat deed ik dan maar. Eigenlijk vind ik dat ook best knap van mijzelf………

Vandaag alweer van alles gedaan, en nu was het even weer op. Nou en wat kun je dan beter doen als even achter de pc en een logje maken? Bij dezen dus.

Volgende keer verder. Tot dan!

10 thoughts on “1e blog in 2009

  1. Corry ….allereerst ook voor jullie de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar
    Dat jij maar op mag knappen van de behandelin(gen) …die dit jaar voor jou in de planning staan
    Jammer dat je visite af moest zeggen maar wel knap dat je het gedaan hebt
    Even voor jezelf kiezen ….groot gelijk !
    Ik wens je heel veel sterkte …..ik hoop dat er snel iets aan gedaan wordt voor jou ….en …kies voorjezelf he ….
    Liefs Sophia

  2. Het maalt maar in je hoofd. Jullie kennen dat vast ook wel.

    O ja zeker ken ik dat Corry.
    je hoofd loopt om en je denkt over dingen die de volgende dag lang niet zo zwaar blijken dan ze in de nachtelijke uren leken.

    Ik heb om die reden ook regelmatig visite af moeten zeggen.
    Als je lichamelijk toch al te kort komt kun je helemaal niet zonder je rust.

    Het is goed dat je nu gauw geholpen word Corry…..je loopt er nu ook maar tegenaan te hikken hxc3xa8.

    ik neem vanavond een portje op jou gezondheid….en de volgende op die van mij.( knipoog)

  3. Beste Corry

    Hou je je zelf wel even in de gaten want dit gaat niet goed hoor zeker als je straks naar het ziekenhuis moet wordt je niet geholpen omdat je dan je gezondheid niet goed is voor een operatie.

    Lieve Corry let aub goed op.
    Groetjes van mij
    Corry

  4. Corry , Ook van mij een heel goed, liefdevol maar bovenal gezond 2009 .

    Ik hoop dat je de behandelingen gauw achter de rug hebt en dat je er heel erg van zult opknappen. Kerst, nieuwjaar, altijd erg gezellig maar o zo druk , Ook wij hebben in die tijd een verjaardag en dat brengt gewoon extra werk mee, cadeau’s kopen ( In de drukste tijd van het jaar) Bezoek dus weer boodschappen , je moet ook nog vriendelijk zijn en mensen onderhouden. Het is dus heel goed dat je voor jezelf gekozen hebt !
    Zeker nu heb je nodig om goed voor jezelf te zorgen, zorgen dat je kracht op heb gedaan om dadelijk de behandelingen te ondergaan.

    heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk ben je dadelijk weer helemaal opgeknapt

    Liefs Zwany

  5. In eerste instantie een bedankje voor het bezoek aan mijn web-log.
    Ik begrijp uit de logs die ik heb gelezen dat je gezondheid niet zo is als je graag zou willen.
    Persoonlijk heb ik 6 omleidingen en gelukkig geen problemen meer.
    Maar ik heb ook geleerd om ja en nee te durven zeggen en tevens als het vandaag niet klaar komt dan zien we morgen wel weer verder.
    Ongeveer 8 jaar later kreeg ik darmkanker (zie mijn weblog het over mij zelf)
    En opnieuw heb ik daar veel geleerd.
    Het belangrijkste van mijn leerschool is geweest dat je gelukkig moet zijn met het bezit van een geweldige vrouw, het hebben van kinderen en kleinkinderen, echte vrienden en mede loggers die je accepteren zoals je bent.

    @ Het is Drenthe!

  6. Wat vervelend, Corry, om te ervaren dat je lichaam niet wilt, wat je geest wenst. Ik hoop echt voor jou dat je je gezondheid goed terugkrijgt in 2009 en dat het oud en nieuw en Johna’s verjaardag aan het einde van dit jaar/begin volgend jaar weer helemaal is, zoals je het zou willen.
    groet van Hanneke

  7. Lieve Corry,

    Je hebt, ook al wil je het misschien niet, meteen een goed voornemen voor komend jaar.
    Denk aan je lijf en dus aan je gezondheid, het is het rijkste bezit wat je hebt.
    Voor 2009 wens ik je dan ook een bijzonder relaí jaar toe.

    Dikke smok, Alimiek

  8. Lieve Corry,
    Goed dat je vanmiddag vertelde van dat Pelgrimslied het is echt heel erg mooi !
    Dan nog de prachtige foto’s erbij , dat moet een opkikker voor je zijn !
    Voor straks lekker slapen en pas op je zelf .
    Liefs , Gerda

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

