Brrr, smerig koud!

Vanmorgen even het dorp in geweest, en dat doe ik eigenlijk altijd op de fiets. Het moet al gieten van de regen wil ik de auto pakken. Gebeurt dus niet vaak, want dan wacht ik gewoon tot het droog is.
Maar, zoals gezegd, op de fiets dus naar ’t dorp. Dikke das om, handschoenen aan, oorwarmers op ’t hoofd. Je zou zeggen dat moet de kou toch wel tegen houden. Nou, mooi niet. Wat een smerige, gure wind is er vandaag. Het gaat door alles heen. Wat was ik blij weer thuis te zijn en de warmte binnen te voelen. Heerlijk!

Even wat in huis rondgeklungeld, was ophangen, strijken, van alles al gedaan vandaag. En nu dan even achter de pc om dit logje in elkaar te knutselen. Heb verder niks te vertellen, maar ik wil jullie "gewoon" allemaal een heel prettig weekend toewensen. En dat was het dan!

Photobucket

Nou, met zo’n groot prentje moet dat wel lukken, lijkt mij.  Photobucket

7 thoughts on “Brrr, smerig koud!

  1. Soms is in huis rondklungelen het leukste wat er is. Ik draai nu al 3 dagen om de kerstkaarten heen maar dan ga ik daarna toch weer achter de pc zitten. Dat soort luiheid. Vandaag ga ik ze schrijven. Yeahhhh.

  2. Ik ben een beetje laat maar ….prettig weekend gehad ?
    Wij wel …..
    En …die zorgverzekeringen vergelijken ….ik begin er niet aan …Ambtenaren zijn collectief verzekerd en dat bevalt ons best…Inderdaad om te switchen voor een paar tientjes …Ook wij niet !!
    Fijne week Corry
    Groeten Sophia

  3. Hai Corrie, Ja vorige week was het absoluut afschuwelijk weer, gelukkig was het weeknd een stuk beter, lekker wandel weer. Bedankt voor je berichtje op mijn weblog. Trouwens ik blijf waar ik ben bij de zorgverzekering bij de een haal je wat bij de ander laat je wat . Het is een ondoorzichtige brei. en ik maak toch altijd weer een verkeerde keus, dus ik laat het nu maar Een fijne “werkweek”en sterkte met de voorbereidingen voor kerst

    groet Zwany

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

