Speciaal cadeautje?

Al zoekend en surfend op internet kwam ik op de site van de Evangelische Kirche in Vechta (Dld). Ja, soms kun je raar terecht komen. Hoewel: raar??? Dat valt nog best mee. Ik vond daar een leuk plaatje. Misschien een cadeau-idee voor iemand die (binnenkort)  jarig is?

Benzine_kado

Verder ben ik erg druk bezig met het "huiswerk" voor de cursus die ik in het vorige logje beschreef. Erg leuk allemaal, maar er gaat wel veel tijd in zitten. Maar zolang je er plezier aan beleeft, hindert dat allemaal niks. Ik kom allerlei oude foto’s tegen, waarvan ik helemaal niet (meer) wist dat ik ze bezat. B.v. van mijn overgrootouders van vader’s kant.

Morgenvroeg lekker even zwemmen, boodschappen doen, en wat er allemaal nog meer op "mijn weg" komt om te doen. Druk, druk dus. Maar ’t houdt je wel mooi van de straat, of niet dan?

3 thoughts on “Speciaal cadeautje?

  1. Zo erg zal t toch niet worden dat een liter benzine een kadootje wordt ?
    Leuk dat die cursus je zo in beslag neemt hoor ! Er zijn beroerder dingen om te doen …Niet dan ?
    Succes met je drukke programma ( beter zo dan wegkwijnen achter de garaniums )
    En MARCO was xc3xa9cht super hoor …alleen t geluid he ….af en toe paar decibellen te veel maar dat staat allemaal op mijn log
    Fijne avond en een fijne donderdag
    Groeten Sophia

  2. Nee Corry hier geen ziekte gelukkig maar ik heb het beredruk met kerkwerkzaamheden.
    Er zijn hier veel verschuivingen binnekort en daar moet veel over vergaderd worden natuurlijk.
    En ik ga sinds een paar weken weer naar franse les waar ook het nodige voor gedaan moet worden.
    En eigenlijk weet ik niet of ik wel door wil gaan met mijn log.
    Tja….Ik ken via de log wel veel mensen maar allemaal zo opppervlakkig!!
    En in die oppervlakkige mensen moet ik dan energie insteken.
    Want je moet toch ook al die reacties wel even af.
    Nu is dat bij een paar(waaronder jj) niet zo’n probleen maar er zijn er ook bij waarvan ik denk…Nah!!!
    Maar als het hier wat rustiger wordt in de tent pak ik het misschien wel weer op.
    Fijne zondag morgen en groeten van Ria.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

