Verhuizing geslaagd

Tijdens het weekend een paar dagen druk geweest in Lelystad. Zaterdag was de "echte" verhuizing. Zoon had een paar sterke mannen geregeld, die de grote meubels en ander huisraad op een kar vervoerden naar het nieuwe adres. Johan en ik waren in het nieuwe huis nog bezig met allerlei klusjes en zo had iedereen wel wat te doen. Onze dochter was ook overgekomen uit Veendam met haar 14-jarige zoon. Nou, die kan ook al heel wat aan, hoor! Geweldig.
Broodjes smeren, soep maken, allerlei andere etenswaren klaarzetten, dat hoorde allemaal tot mijn "takenpakket". Nou, dat ligt me wel. Een beetje catering enzo.
’s Middags hebben dochter en ik  zo’n anderhalf uur vrijaf genomen om Bataviastad even te bezoeken. Gezellig. En ik heb er ook nog 2 !!! paar mooie schoenen op de kop getikt. Gelukkig had ik mijn goeie pinpas mee, want je zult onderstaand geval maar bij je hebben:

humor

Dan zou je toch maar mooi met een rood hoofd staan!

schoen

In mijn vorige logje liet ik een paar plaatjes van de camping zien. Dit weekend heb ik ook weer een paar foto’s gemaakt. O.a. weer van de caravan onder die boom. Ik heb de 2 foto’s naast elkaar gezet, zodat te zien is hoe de herfstkleuren in 1 week tijd intenser worden. Kijk maar:

kamperen

Links de foto van afgelopen zondag.

Ook een andere herfstboom gefotografeerd. Deze was ook zxc3xb3 mooi!

kamperen

Het gebouwtje links is het oude toiletgebouw. De camping bezit sinds 2006 een supermodern verwarmd toiletgebouw. Dat "verwarmde" heb ik niet veel van gemerkt. Het was best koud als je ’s morgens onder de warme douche was geweest en je dan moest afdrogen etc.

Al met al hebben we een goed gevoel over ons verblijf in Lelystad. En over de verrichte werkzaamheden.

8 thoughts on “Verhuizing geslaagd

  1. Fijn dat alles goed is gegaan !Leuk dat je ook in Batavia stad bent geweest …al kan ik er altijd maar weinig aan kleding vinden ….
    Inderdaad …je ziet de herfstkleuren goed op de andere foto…Hard gegaan he

    Dus nu weer lekker thuis ….
    Niet koud gehad in de caravan ?
    Wij hebben alles opgeruimd afgelopen weekend
    Fijne avond voor jullie en morgen een fijne donderdag
    Groeten Sophia

  2. Ik zie hier geen plaatjes of foto’s staan. Dus iets van de clou ontgaat me nu. Vreemd want ik zie overal wel foto’s maar in dit logje niet.De geleende foto van Annette is ook leeg. Wat is er toch aan de hand?

  3. waarschijnlijk heeft de foto-emmer het ff moeilijk Plato, de meeste plaatjes op de ze site worden daarvandaan gehotlinked.
    (of je zit net als ik te kijken vanaf je werk en is er een surffilter die ‘online storage’ eruit filtert. O) )

    de verhuizing is nog niet helemaal klaar (en dat zal die voorlopig ook nog wel niet zijn) ben een beetje ziekelijk waardoor er niet veel uit de handen komt helaas.

  4. Het probleem heeft zich vanzelf opgelost. Alle plaatjes staan keurig in hun vakjes. Hoera. Nee, ik heb geen werk meer (VUT) dus ik zit hier zelf ook keurig in mijn huiselijk vakje. Dank je wel Bowiefan.

    Met zoveel hulp zal het zeker goed komen met die verhuizing. Eendrachtige samenwerking…leuk om te zien en te lezen.

  5. Hoi Corrie,
    jullie hebben het er maar druk mee, maar wel handig dat je dan zelf in de caravan kunt, heb je toch nog een beetje privacy. Gaat verder alles goed met jullie? Hier weer wel hoor, het is gewoon genieten om te zien hoe goed mijn moeder vooruit gaat!! Ze werkt er dan ook heel hard aan. Ze heeft vorige week ook al de kaarten bekeken die ze in de loop van haar ziekenhuis “bezoek” ontvangen heeft en ze zag er ook aardig wat van jullie tussen, vond ze wel heel lief. Wat een steun ze van alle loggers heeft gehad, is…onbeschrijflijk. Bedankt.
    Groetjes Ludy.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

