Even wat anders tussendoor

In een reactie op het vorige log vroeg Bowiefan of er geen logje gemaakt werd. Nou nee, gisteren dus niet, maar ik zal onthullen waarom niet. Kijk maar:

felicitatie

We vierden gisteren een bijzondere dag (vinden wij zelf). Onze jongste kleindochter logeerde een paar dagen bij ons en verraste ons met een ontbijt.  Niet op bed, maar ze had keurig 2 borden met broodjes etc. klaargezet op onze "eetbar" in de keuken. Zelfs de eitjes waren prima gekookt! Heel fijn, Anika!

bij ons thuis

De 2 ontbijtjes staan klaar voor ons. Hioeronder een "close-up" van xc3xa9xc3xa9n van de borden:

bij ons thuis

Een prachtig begin van een fijne dag!

We hebben verder geen feestje gevierd, maar toch kwamen er diverse mensen langs om ons te feliciteren. Mooie bloemen gekregen, veel kaarten, mand met streekproducten, etc.
Annette kwam ’s avonds na het werk langs met man en zoon om hier wat te eten, en om Anika weer mee terug naar huis te nemen.

Uit de laatste Allerhande had ik een Spaanse tomatentaart gemaakt. En wat was die lekker!  We hebben er allemaal van gesmuld.  Als toetje, ijs en verse vruchten en toen hadden we de maag wel weer vol.

Het weer van 17 juli 1963: Mooi, warm, zonnig. In onze herinnering blijft, dat er erg veel pils gedronken werd. Iets wat in die tijd niet dagelijks (wekeleijks) gebeurde…….
We hopen nog heel wat jaartjes samen door te mogen brengen. Liefst zo gezond mogelijk………..

trouwringen

8 thoughts on “Even wat anders tussendoor

  1. Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag van gisteren.
    Jullie zijn ons dus 4 jaar voor!!
    Wij zijn 22 aug. alweer 41 jaar getrouwd en dat hebben we vorig jaar uitgebreid gevierd.
    Het weer is nu niet om veel bier te drinken vandaag.
    Beetje miezerig en zeker niet warm.
    Zou de zomer voorbij zijn?
    Fijne dag en weekend en groeten van Ria.

  2. Corry van harte gefeliciteert met jullie trouwdag.
    Dat mag je zeker wel een bijzondere dag noemen hoor….45 jaar…de meesten komen tegenwoordig niet verder dan 7 jaar geloof ik.
    En dat ontbijtje is het mooiste cadeau wat een mens zich kan wensen……

  3. 45 jaar. Wat een mooie mijlpaal. Corry en Johan, van harte gefeliciteerd hiermee. En nog heel veel jaren in gezondheid. Dat moet lukken want jullie zijn nog jong en ondernemend genoeg.

  4. Van harte nog gefeliciteerd met jullie 45 jarig huwelijk ja daar moeten wij nog 5 jaar op wachten maar ik vind dit al een mooi getal dus dit vieren wij.
    Je weet nooit wat de toekomst brengt.
    het gaat weer een beetje beter met mij e ga maandag weer werken moet nog 2 weken dan lekker op vakantie en jahoor het wordt een wandelvakantie wij doen de heuvelland4daagse van Limburg en ik moet je wel zeggen ik doe 28 kilometer per dag maar hij is zwaarder dan de Nijmeegse die is op vlakke wegen en deze gaat dwars door de landerijen en bossen niets geen plaveide wegen maar modder en bospaden.
    Daarna gaan wij naa Duitslands en hopen daar ook nog wat te kunnen wandelen.

    Nog een fijn weekend ik denk dat dat wel lukt en ook je familie en uiteraard je man gefeliciteerd.
    Liefs van mij
    Corry

  5. Wel erg laat maar nog van harte gefeliciteerd met jullie 45 ste trouwdag. Dat zal niet voor iedereen weggelegd zijn. Wij zijn volgend jaar 25 jaar getrouwd en dat vind ik al heel wat !
    Ik hoop dat jullie een erg leuke dag hebben gehad en dat je goed verwend bent geweest !

    Liefs Zwany

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

