Kaakchirurg

’t Kan verkeren: woensdag terug van vakantie, vrijdagmiddag om half twee werd ik in het ziekenhuis verwacht voor een (kleine) operatieve ingreep door de kaakchirurg. Met knikkende kniexc3xabn, het klamme (angst)zweet in mijn handen beklom ik de behandelstoel. Pang!! een hele zooi prikken om de te behandelen plek te verdoven, eventjes wachten en daar ging het gebeuren. Ik kreeg een groot groen doek over mijn ogen en de rest van mijn gezicht. Alleen mijn neus en mond bleven vrij. Logisch toch?

Van de hele behandeling heb ik gelukkig niet veel gemerkt. Alleen het boren, dat kennelijk gebeuren moest, voelde je behoorlijk in je hoofd. Geen pijn, maar wel alsof een klopboor bezig was. Na een kwartiertje was het ook al klaar. En daar heb je je dan zo zenuwachtig voor gemaakt……..

Met een recept voor pijnstillers en mondspoelspul werd ik "uitgezwaaid".  Gelukkig, dat hadden we gehad! Veel pijn heb ik gelukkig niet (gehad). Op dit moment is mijn wang wel wat dik, maar dat zal ook wel weer veranderen. Overigens voel je je toch wel wat vervelend na zo’n behandeling. Maar de erge pijn, die ik na een vorige behandeling had is gelukkig uitgebleven.

tandarts.gif tandarts picture by corryjohan

Misschien dat ik nu een beetje meer zin heb aan het uitzoeken van vakantiefoto’s etc. Jullie zien het wel!

Fijne zondag verder nog!

6 thoughts on “Kaakchirurg

  1. Pffff, ik ben niet bang voor de tandarts en zo, maar helemaal te springen sta ik nu ook weer niet!!!
    Fijn voor je dat je er niet zoveel last vann blijkt te hebben.

    Grtz Serena

  2. Na zo’n mooie vakantie toch even iets heel anders aan je hoofd dus….
    Niet fijn, maar soms noodzakelijk.
    Hopelijk heeft de pijn niet doorgezet en kun je gewoon weer lekker doen waar je zin in hebt.
    Sterkte met de kaak en tot mails enz.

    Groet van mij.

  3. Corry ..ik wens je beterschap…en ga er gauw weer vandoor…ik houd niet van tandartsen en al helemaal niet van kaakchirurgen.
    foetsie…..zoefffffffffffff.

  4. Hej Corry, ik heb die operatie ook 3 keer gehad, het valt inderdaad mee, van de ontsteking zelf heb je meer last! Maar ons huis staat gelukkig niet te koop, mijn ouders willen hierheen emigreren en hun huis staat in Limburg te koop, maar de markt loopt niet, er staan ontzettend veel huizen te koop. Maar we hebben de tijd en dat komt wel. Mooie foto’s al, hoe ging het met de muggen??? Liefs Natje xxx

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

