Even on-line

Gauw een logje in elkaar spijkeren. Ik weet alleen niet wat ik zal schrijven. Ben gewoon heel druk. Waarmee? Nou, met de voorbereidingen voor onze vakantie. Die nadert met rasse schreden. En wat moet er dan veel geregeld worden!
Omdat een schoonzus en zwager tijdens onze vakantie in ons huis bivakkeren, zal dat toch ook even een extra schoonmaakbeurt moeten hebben (vind ik). Nodig? Mmmmm eigenlijk niet, maar je doet het toch maar.  Niet verkeerd, toch?

vegen

Ik hoop dat ze hier weer een fijne tijd mogen hebben. Ze fietsen graag, dus als het weer meezit komt het helemaal goed.

En dat we zelf hopen een fijne vakantie te mogen vieren, spreekt vanzelf. Verslag volgt natuurlijk. Met foto’s als het een beetje meezit.

Hoe dan ook: ik wens jullie allemaal een fijne, nieuwe week.

2 thoughts on “Even on-line

  1. Succes met huis cleanen …en alles regelen …Zal vast allemaal wel lukken maar t moet wel even gebeuren he
    Lekker idee dat je huis bewoond is als jullie er niet zijn ?
    Jij ook een fijne week
    Groeten Sophia

  2. Nadert met rasse schreden….dat klinkt heel dichtbij ineens. Ik heb een beetje de neiging te denken dat alles nog lang zover niet (net zoals je denkt op 2 december….dat sinterklaasfeest is pas over een maand of twee). Wat zou dat toch zijn….?

    Maar goed… ik wens jullie een heel fijne vakantie toe. Wordt het nu al Finland?

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

