De vlag gaat uit!

vlag_nederland.gif Nederlandse vlag picture by corryjohan

Inderdaad, de vlag gaat uit in Veendam!  Want…. onze oudste kleindochter is voor haar examen geslaagd. Ze is uiteraard superblij en gaat na de vakantie vol goede moed beginnen aan de vervolgopleiding aan het MBO.
Uiteraard zijn we er op bezoek geweest, hebben de geslaagde gefeliciteerd en, heel belangrijk, een cadeautje gebracht. Ze kreeg van ons een camera, waar ze ook een film mee kan maken, gebruiken kan als webcam en mp-3. Nou, schot in de roos, hoor. Temeer daar ze binnenkort met een vriendin en d’r ouders op vakantie naar Italixc3xab gaat.

Jeanine, nogmaals van harte gefeliciteerd! Ik ben nu al benieuwd naar de foto’s die je gaat maken….

En ook nog een bloemetje van ons:

Photobucket

7 thoughts on “De vlag gaat uit!

  1. Hooii hooii!!

    Heel erg bedankt (nog een keer!!)
    En ik heb al aardig wat foto’s en filmpjes gemaakt en natuurlijk krijgen jullie daar ook wat van te zien!!!:-D
    EN voor opa: ik heb het boekje HELLEMAAL door gelezen!!:-D

    Dikke kus Jeaniine

  2. Gefeliciteert!!!!
    hxc3xa8 hxc3xa8…….dat is een hele mijlpaal.

    Ik heb niet veel tips over Finland Corry…eerlijk gezegd…wij van 1 keer naar Finland meer dan genoeg.
    Het auto rijden vonden we saai vanwege al die dennebomen.
    We hebben het gebruikelijk toeristisch rontje gemaakt denk ik zo.
    Wat er voor ons wel uitsprong van Naxc3¡ntali.

    http://www.naantalinmatkailu.fi/eng/

    veel plezier!!!! en tot gauw.

  3. Gefeliciteerd met julie kleindochter! dat heeft ze goed gedaan! Super!
    Jullie ook een hele fijne vakantie, ik doe waarschijnlijk mijn log pas na de vakantie bijwerken, effe lekker afschakelen en lekker veel lezen. Dus tot over 4 weken. Natje xxx

  4. Hoi Corry,

    Leuk dat je reageerde bij ons op de weblog.
    Je hebt helemaal gelijk van dat je die indonesische producten op de lijst mist.
    Maar eerlijk gezegt ben ik vergeten die er op te zetten, aangezien wij heel wat van dat spul meegenomen hadde uit nederland.
    En ja we hadden het dus nog niet gemist.
    Dus vandaar… Maar nee het is jammer genoeg nog niet verkrijgbaar hier.

    Gefeliciteerd met je kleindochter. Wat boft ze maar weer met zo’n lieve opa en oma die zulke mooie cadeaus geeft.

    Fijn weekend en ik kom zeker nog eens langs hoor.
    Je schrijft erg gezellig!

    Groetjes Nancy

  5. Van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter !Heerlijk is dat . Als het goed is kan bij ons dit jaar 2 maal de vlag uit. Voor onze zoon die hopelijk geslaagd is voor de MBO en onze dochter voor de HBO . Dit is in september of oktober pas duidelijk .Verder wens ik je een fijn weekend groetjes Zwany

  6. Jullie ook gefeliciteerd met ’t succes van je kleindochter .
    Mooi kado hoor …en ze is er blij mee zoals ik lees in de eerste reactie hier
    Fijne zondag voor jullie
    Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

