Onverwachte "ontmoeting"

Tijdens het kampeerweekend hebben we ook nog een paar inkopen gedaan. O.a. een nieuwe pantalon voor Johan. Hxc3xa8. hxc3xa8 eindelijk had ik hem zover. Al jaren gaan we voor Johan z’n garderobe naar Roetgerink in Enter. Waarom? Omdat er altijd een heel stuk van de pijpen af moet en dat doen ze daar uitstekend. En…., heel belangrijk, je kunt er op wachten. Het duurt meestal nog geen kwartier, soms als het erg druk is, duurt het wat langer. Maar er is in die winkel zoveel te zien en te bekijken, dat wachten helemaal niet lang duurt. Bovendien wordt je uitgenodigd even een kopje koffie (thee) "op de kxc3xb6kken" te gaan drinken.

Maar wie kwamen we daar nou tegen? Heel onverwacht, aan de buitenkant van het pand:

mode etc

Jawel: Marijke Helwegen, meer dan levensgroot.  Kijk, die verwacht je nou helemaal niet in zo’n klein dorpje in Overijssel.

Overigens: met de aankopen is het prima gelukt.

6 thoughts on “Onverwachte "ontmoeting"

  1. Ik kan me in eerste instantie niet voorstellen wie zij is? Maar goede service is tegenwoordig op veel plaatsen ver te zoeken. We vertrekken vrijdag voor 4 weken vakantie, naar Amerika. Tot over een paar weken, ik ga eens lekker zonder pc genieten. Natje xxx

  2. Die Marijke zie je tegenwoordig overal.

    Roetgerink lijkt me wel wat want van mijn broeken moet ook altijd een stukje af. Maar dat duurt dagenlang. Hebben ze geen filiaal in het westen? Dat zou nu mooi zijn.

  3. Goh wat leuk die winkel van Roetgerink. De naam is mij heel bekend. Mijn Oma en Opa hadden vroeger in winkel in Almelo : Buddingh Ook een grote kleding zaak , Toen al hadden mijn Oma en Opa contact met Roetgerink ( Zover als ik weet) Maar Marijke Helwegen ?? Zou ik niet zo gauw op mijn poster willen hebben , teveel namaak !

    • Hallo Zwany,

      Klopt het dat je oma Worp van haar meisjesnaam heette? Ik ken een Wijdie Worp een dochter van je oma’s broer en zij is op zoek naar Hedwig Buddingh. Kan jij me verder helpen?

      Groet, Joke Middelbeek Rozenboom

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

