Druk weekend voor de boeg

De verjaardag ligt al weer een dagje achter mij en ik heb het allemaal goed doorstaan. Gisteren overdag een paar vrienden en buren op bezoek gehad en ’s avonds de rest van de buren. Altijd erg gezellig zo’n buurtvisite. We wonen niet "op elkaars lip" en zien elkaar helemaal niet zoveel, maar zo’n 4, 5 keer per jaar wordt er een verjaardag gevierd. Alles mag, niets moet. Als je je verjaardag niet viert, is het ook okay.  Maar zoals gezegd, gisteravond was het een gezellig samenzijn.

Camping_hedesunda

Vandaag druk doende met het inpakken van allerlei spullen in de caravan. Wij gaan namelijk naar camping ’t Bosch bij Zelhem. Een deel van Johan z’n broers en zussen zal er ook zijn. We gaan namelijk het uitgestelde 50-jarige huwelijksfeest van de oudste zus en haar man vieren. En daar knopen we meteen maar een weekendje kamperen aan vast. Wel een gedoe trouwens om voor zo’n paar dagen van alles in de caravan te stouwen. Maar ik hoop dat we op de camping lekker kunnen uitrusten van alle beslommeringen. Hopen maar dat het weer wat meewerkt.

Verjaardagskaart

Deze virtuele kaart kreeg ik gisteren toegestuurd. Ik kreeg er nog een paar meer via internet, maar zal ze hier niet allemaal plaatsen. Hartstikke leuk om via het www felicitaties te ontvangen.

Allemaal een fijn weekend toegewenst!

6 thoughts on “Druk weekend voor de boeg

  1. Hopelijk lees je dit nog voor je weggaat. Nogmaals hartelijk gefeliciteerd en meteen maar veel plezier in Zelhem. Wat een feest nog voor de boeg. Ik duim voor mooi weer. Geniet er van, Corry.

  2. Corry, nogmaals gefeliciteerd hoor en ook voor het komende weekend heel veel plezier met mooi weer toegewenst.
    Weet je wat ik onderweg op vakantie doe als ik last van een ontstekingetje van tand of kies krijg?? Ik spoel regelmatig met heel zout water. Helpt echt (bij mij tenminste). Net doorslikken hoor….
    En… wij gaan voorlopig niet naar het Noorden i.v.m. mijn moeder. We gaan a.s. maandag wel op vakantie, maar blijven wat in de buurt. Eerst zondag mijn verjaardag vieren, dan mem en wij op vakantie.
    Hartelijke groet, Hiltsje.

  3. Hoi Corry, alsnog van harte gefeliciteerd met jouw 66e o nee, 67e verjaardag hahaha. Ik wil je gelijk even bedanken voor je lieve kaartje voor mijn moeder, hij hangt in het ziekenhuis op hoor!!! Ze heeft inmiddels een prikbord vol, erg leuk. Ze ligt sinds vanmiddag op een eigen kamer op de “gewone afdeling”. Ze heeft een kamer voor haar alleen, wat ze ook graag wilde. We gaan de goede kant weer op en dat in nog geen twee weken, laten we hopen dat het zo in een stijgende lijn door blijft gaan!!! Nogmaals bedankt, ook voor je lieve woorden op de log.
    Groetjes Ludy.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

