Libelle Zomerweek

Maandag ben ik samen met mijn dochter naar de Libelle Zomerweek geweest.  Om ca. 9 uur was Annette bij ons, waarna eerst een lekker bakkie koffie gedronken werd. Daarna in de auto, richting Almeerder Strand. Altijd nog zo’n 2 uur rijden, want veel 80-km wegen. Mooi weer onderweg, maar in de buurt van Lelystad begon het behoorlijk te regenen. We waren blij dat we nog droog in de auto zaten. Toen we uiteindelijk de auto geparkeerd hadden, werd het gelukkig droog en de rest van de dag hebben we genoten van prachtig weer. Lekker zonnig, heerlijke temperatuur, goede sfeer. Kortom we hebben het enorm naar onze zin gehad.

Op een gegeven moment zitten we lekker in het zonnetje van een heerlijk bakkie koffie te genieten, zien we ineens deze mensen:

Libelle zomerweek

Het gaat hier om de dame met witte blazer. En we zagen ook:

Libelle zomerweek

Hij wordt hier geinterviewd door (ik meen) TV Flevoland.
Kijk en op dat moment dacht ik er ineens aan dat ik de camera meegenomen had. Was ik gewoon glad vergeten. Veel foto’s heb ik dus niet gemaakt die dag. Zegge en schrijve 4 stuks, en die laat ik hier dus maar even zien.

Libelle zomerweek

Deze dame was zo’n beetje "het verkeer" aan het regelen tijdens het interview. Op de cape stond "Startpagina.nl" en ze was samen met nog 3 collega’s al fluitend en regelend en (soms) pratend bezig. Tussen haar hoofd en die grote hand zie je nog net het hoofd (met pet) van een collega…….

En dan maakte ik ook nog onderstaande foto. Het was op de reguliere terrasjes zo druk, dat er een "dependance" was gemaakt op het strand:

Libelle zomerweek

We hebben een heerlijk dagje uit gehad. Veel gezien, veel geproefd, niet zo veel gekocht want je moet het allemaal maar meeslepen naar de auto. En die stond hxc3xa9xc3xa9l ver weg.
Om plm half negen waren we weer terug in Smilde. We kunnen terugzien op een fijne dag. Dankjewel Annette!

6 thoughts on “Libelle Zomerweek

  1. Leuk dat je zo een gezellige dag hebt gehad op het Almeerder strand .
    Ja een paar jaar geleden ben ik ook met mijn dochter geweest…was xc3xa9cht gezellig
    Maar dat vergeet foto’s te maken ..dxc3¡t snap ik nooit …haha
    Was je het erg zat …die avond ?
    Voor nu een fijne donderdag en vast een fijn weekend ….Beetje snel maar op mijn log lees je wel ….wxc3¡xc3¡rom !
    Groeten Sophia

  2. o wat leuk Corry.
    Gek he…het is altijd leuk om bekende nederlanders te zien…en helemaal leuk als je ze kunt fotograferen.
    Als bekende nederlander zul je ongetwijfeld een puntsik van krijgen…..
    Fijn dat jullie het gezellgi hebben gehad….alleen die terasjes al….heerlijk!!!

  3. Hai Corry , Je bent dus bij mij om de hoek geweest. Nu woon ik zelf in Almere en ben al in geen jaren naar de libelle zomerweek geweest, terwijl het wel erg gezellig en leuk is. Fijn dat het zo’n mooi weer is deze week want dat is altijd lekker voor de libelle zomerweek !!

  4. Leuk dagje geweest, dat is duidelijk. Dat je dan die twee kopstukken tegenkomt (zijn er binnenkort weer verkiezingen dan?)…nou ja, dat moet dan maar. Mijn types zijn het niet hoor.

    Wel mooie foto’s natuurlijk, laat ik dat niet vergeten.

    Groetjes….Finland komt nader en nader hxc3xa8?

  5. Dat was een fijn uitje Corry !
    Een vriendin en mijn zus zijn er ook geweest.
    Hoe mijn zus het heeft gehad weet ik (nog) niet, maar die vriendin kwam met tassen vol gratis spullen weer thuis.
    Jullie ook?

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

