vervolg Dierentuin

collage2-1.jpg picture by corryjohan

Zoals beloofd volgen hier nog wat beestenfoto’s. Ik ben maar begonnen met een collage van wat klein grut. Maar zxc3xb3 vertederend! Daar kan ik echt een hele tijd naar kijken en er van genieten.

flamingosJohan.jpg picture by corryjohan

Een hele kolonie flamingo’s. Wat een prachtige vogels zijn dat. Op de foto niet goed te zien, maar er waren een paar jongen!

dierentuin

Een zebra en een neushoorn, "broederlijk" (of "zusterlijk"?) bijeen op de savanne. Op dit (grote) stuk, voornamelijk, grasland lopen ook struisvogels rond:

dierentuin,dierentuin

Exc3xa9n van die vogels heeft Johan voor mij geportretteerd. (Hij heeft een toestel met een vervaarlijke "toeter", en kan de dieren wat dichterbij halen). Exc3xa9n van mijn buurtjes spaart namelijk struisvogels (kleintjes, beeldjes) vanwege haar achternaam. Als we dan ook, waar ook ter wereld, een beeldje ofzo van zo’n vogel zien, wordt er een foto gemaakt, of, als het niet te duur is, een exemplaar voor haar gekocht.

En van het volgende heeft Johan nog een close-up van gemaakt…….:

dierentuin

En het volgende dier hoeven we in Finland niet zo erg naar op zoek te gaan. In Emmen zijn ze ook!

dierentuin

Dat was even een kijkje in de dierentuin. Wij hebben er vrijdag enorm van genoten. Ik hoop, dat jullie, achteraf, een beetje hebben mee-genoten.

Morgen (woensdag) wordt er een echo van mijn hart gemaakt. Ik hoop maar, dat de toestand t.o.v. een half jaar geleden toch wat stabiel is. Afijn, we wachten maar af. Over een week of twee weet ik vermoedelijk wat meer.

6 thoughts on “vervolg Dierentuin

  1. Wat een mooie foto’s , een dierentuin is altijd weer leuk. Schitterende flamingo’s . Hoe was je echo?? Ik hoop dat het allemaal goed was ! Enne nog bedankt voor je bezoekje !

    Groetjes Zwany

  2. De foto’s zijn prachtig. Maar zo’n toeter meeslepen als je foto’s gaat nemen, lijkt me minder.

    Wat kan zo’n olifant een hoop produceren hxc3xa8? ’t Is haast een halve olifant die daar ligt.

    Geniet ze met dit goddelijke weer.

  3. Leuk die foto.s van de dierentuin.
    En natuurlijk hoop ik dat de echo goed uitpakt.
    Hoe gaat het met je laptop?
    Ik moet er wel aan wennen en het internet is hier ook n og vreselijk langzaam.
    Overdag is er al helemaal geen doorkomen aan.
    Het weer is tot nu toe nog goed en ik hoop dat het zo blijft.
    Vlg. week gaan we naar de kust tussen Toulon en Marseille.
    Iets heel anders maar ook wel leuk met al die haventjes.
    Groetjes van Ria en fijne Pinksterdagen.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

