Jubileum? en Dierentuin

Jubileum

Vandaag (4 mei) is het 4 jaar geleden, dat ik met dit weblog begonnen ben. Als je benieuwd bent naar mijn allereerste (onzinnige) berichtje, klik dan even op deze link. Kon ik toen niet wat anders bedenken om te schrijven? Denk het niet, want ik vond dat hele weblog-gebeuren knap spannend. Volgens mij is het later nog nog wel goed gekomen. Ik leer nog steeds nieuwe dingen, zoals je hieronder kunt zien aan de foto’s.

Dierentuin

Het bezoek, vrijdag, aan de dierentuin in Emmen was erg gezellig. Wat is dat een geweldig (wandel)park! En wat hadden we prachtig weer. Onze dag kon echt niet stuk, ook al waren er veel meer mensen op het idee gekomen om, al dan niet met kinderen en/of familie, een bezoek aan het dierenpark te brengen. Eigenlijk vond ik dat wel erg leuk. Behalve van de dieren heb ik soms ook onwijs genoten van de reacties van (kleine) kinderen. Of van de reacties van hun ouders…….

Even wat foto’s laten zien:

dierentuin

Begin ik natuurlijk met ma olifant die de wacht houdt bij haar slapende kind. Eigenlijk heel aandoenlijk: die grote kolos bij zo’n kleine hummel.

dierentuin

Nog meer olifanten, nu op een kluitje gegooid. Hoe je dat doet heb ik dus gisteren uitgevonden….

dierentuin

Hxc3xa9xc3xa9l veel olifanten in allerlei formaten. Tussen de poten van de rechterolifant kun je nog net de baby zien. Leuk!

dierentuin

Johan was er ook, en met hem nog veel meer mensen…… Goed te zien op deze foto.

dierentuin

Een "gewoon" tafereeltje. Ook in de dierentuin: moedereend met kuikens. Ik telde er acht.

En met dit plaatje sluit ik nu af. Later plaats ik nog wel wat dierenfoto’s. Ik ga nog lekker even naar buiten. Wat is het geweldig fijn, zonnig weer vandaag. Daar moet ik toch echt nog even van genieten.

5 thoughts on “Jubileum? en Dierentuin

  1. Die dierentuin in Emmen, zeker een keer per jaar ben ik daar te vinden, dat is een soort van traditie geworden. Altijd wat te zien en altijd wat te leren, fantastisch.
    Van mijn werk heb ik er een keer een hele dag doorgebracht met lezingen en kijkjes achter de schermen, dat was nog meer bijzonder dan een “gewoon’ bezoekje!

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

