Leuk!

Eerst even melden dat de kaakchirurg gewonnen heeft. Zo meteen moet ik de verwijsbrief ophalen bij de tandarts en dan kan er een afspraak gemaakt worden. Krijg nu al de bibbers….Brrr.

Dit log kreeg als titel "Leuk!" Ik ontving namelijk een e-mail van een ex-collega, die allerlei plaatjes stuurde met als motto:

Geweldige uitvindingen!!

Van een paar van die bedenksels laat ik jullie even meegenieten. Heb je in ’t weekend wat om te overdenken:

Douchemicrofoon

En dan voor de onrustige slapers het volgende idee:

Spiraalbed

Als 2-persoons bed lijkt me dit niet zo geslaagd, hoewel…….Veel_smileys

Fijn_weekend

7 thoughts on “Leuk!

  1. Corry en Johan…lieverds mag ik jullie namens Rowan, de hersenstichting en mijzelf enorm bedanken voor jullie bijdrage! Harstikke lief! *Dikke smakkerd*

    Ik kan je zeggen dat |Rowan zijn enkel redelijk goed gaat. De Huisarts heeft gezegd dat als hij nu zijn wandelschoenen aan houd voor de stevigheid en nog een weekje op krukken blijft lopen, hij gewoon meekan! Nu maar hopen dat hij het op konninginnedag rustig houd! *zweet*
    *knuffels*

  2. Ooooh, balen dat je nu naar de kaakchirurg moet. Ik zou ook al zitten te trillen bij het idee….

    En die mail.. Ik heb hem ook gehad… Dat we daar zelf niet op zijn gekomen!!!

    Grtz Serena

  3. Sterkte bij de kaakchirurg.
    Wij komen eind juni weer thuis en dan zijn jullie nog weg.
    Jullie ook een fijne vakantie en kom gezond weer thuis.
    Groeten van Ria(en Wim.)

  4. Ik dacht al dat je de kaakchirurg *leuk* ging vinden ….en …begon dus al aan je te twijfelen ….( grapje ! )
    Fijn dat die het gewonnen heeft…en succes als t zo ver is !

    Die uitvindingen zijn xc3xa9cht leuk !!
    Jullie een fijn weekend
    Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

