Foutje!!

Oei, oei, heb ik me daar toch een uitbrander van de zoon gehad! Heb ik helemaal niet geschreven over zijn persoonlijke record op de 10 km hardlopen. Hij haalde die op de 1e Paasdag in Utrecht. Hij houdt zelf zijn "progressie" bij. Kijk hier maar.

En nu probeer ik hier een mooi prentje te plaatsen, maar photobucket werkt niet mee, en ook de optie om rechtstreeks een plaatje van mijn pc te importeren ligt er uit. Best wel jammer.

Ik hoop dat ik, wat betreft het p.r. mijn verzuim heb goedgemaakt?

______________________________________________________________________________

Diezelfde zoon (welke anders?) gaat een paar weken na ons dezelfde vakantiereis als wij naar Finland maken. Onnodig te zeggen dat er heel wat afgebeld wordt, en gepraat…. En dan mogen wij dus de mooiste routes voor hem uit gaan zoeken… We zien er naar uit!

Welkom

Kijk nou, het is gelukt! Zomaar een plaatje opgehaald…….

6 thoughts on “Foutje!!

  1. kinderen *zucht* hahahahaha ze kunnen niet met en niet zonder hun moeders. Als die van mij belt…haaaiiiii mammsieeeee….dan heeft ie echt wat van me nodig! hahahaha En wanneer is de reis?

  2. Zoons en moeders…jaja
    Wil hij zxc3xb3 graag genoemd worden op je log ?
    Heb je het nu toch goed gemaakt ?
    Leuk dat hij dezelfde reis gaat maken ….alleen …je had hem xc3xa9xc3xa9rder moeten laten gaan…kon hij t voor jullie ( de oudjes ) uitzoeken ….dat was effe beter geweest…toch ? 🙂
    Maar inderdaad nu even gesprekstof genoeg smen he …
    Geniet er van joh!
    Nog een fijne woensdag Corry !
    Groeten Sophia

  3. Dat heeft zoon toch mooi gedaan. Ik zou nog niet eens 5 kilometer kunnen. Laat staan een snelheidsrecord vestigen.

    Finland is dus overgeslagen op de volgende generatie. Leuk, dan hebben jullie er een flinke lap gespreksstof bij.

  4. Hallo Corry,
    Alles goed daar? Knap hoor, van Nico! Ik kom de straat nog niet uit, hahahaha.
    Is het bij jullie al voorjaar? Hier nog niet, mijn mooie camelia zit stikvol knop, maar ze willen niet uitkomen zonder zon.
    Groetjes,
    Peli.

  5. Dank dank,
    Maar krijg toch de indruk dat ik me hioer moet verdedigen…

    …het waren meerdere persoonlijke records
    – eerste keer 10 km (gemeten)
    – 10 km in 56 uur 21 minuten
    – eerste keer 10 km gedeeltelijk in de sneeuw rond het vriespunt.

    Ik was best wel trots op mezelf… en als je moeder het dan alleen over een paar eitjes heeft, ja dan steekt dat.

    Maar goed ik neem wel genoegen met het compliment van iemand die een record van 36 minuten op de 10 km heeft… dat is veel sneller, maar goed ik ben ook 2x zo zwaar…

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

