Alweer weekend

En zo is het dan al weer zaterdag. Het weekend is begonnen. Wij gaan straks richting Hengelo waar de oudste broer van Johan zijn verjaardag viert bij Hotel van der Valk. Lijkt me erg leuk. En ook gezellig om weer allerlei familie, vrienden (van vroeger) en bekenden te zien.

ballonnentrio.gif picture by corryjohan

We laten alvast een ballonnetje op voor de jarige, met onze hartelijke felicitaties.

En wij wensen jullie allemaal een

prettigweekend20.gif picture by corryjohantoe.

Tot de volgende week!

6 thoughts on “Alweer weekend

  1. Ik wens jullie een heel gezellig feest bij Hotel van der Valk en gefeliciteerd met de jarige!!! Ook bedankt voor de felicitatie Corrie, leuk!

    Verder een fijn weekend; groetjes

    An

  2. Hallo Corry

    Van harte gefeliciteerd met je zwager.
    Ik heb de eerste dag van de wandelmarathon van Egmond gelopen en een verslag geschreven ik hoop dat je het gaat lezen.
    Verder een fijn weekend.
    Liefs van mij Corry

  3. Gefeliciteerd Corry. Dat wordt een sjieke bedoening, in zo’n v.d. Valk Hotel. Maar het is vast erg leuk geweest. Daar komt een logje van, wat ik je brom.

  4. En het weekend is helaas alweer bijna voorbij… Ahoewel… de hele zondagmiddag en avond ligt nog voor ons. 🙂

    Geen zorgen, ik ben nog steeds in weblogland, maar af en toe een beetje weinig tijd om van me te laten horen… Sorry!

    Hele fijne zondag verder!

    Warme groetjes,
    Eline.

  5. Nog van harte gefeliciteerd met je zwager, en was het gezellig zaterdag ?
    Leuk om dan weer een gedeelte van de fam te zien die je normaal weinig spreekt !
    Ja er komen nog meer foto’s hoor van Texel….zo’n (mid)weekje is heerlijk …wij doen het (bijna) ieder voor- en najaar…want vanaf eind maart hebben we de caravan he
    Bewegen doe jij ook aardig hoor !
    Lekker is dat warmere water he …dat is hier altijd op vrijdag.
    Voor nu een fijne maandag
    Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

