Hxc3xa8, hxc3xa8, back to normal…..

Eindelijk hebben we alle verjaardagsvisites achter de rug. Heel gezellig, zo de familie bij elkaar, maar je wordt wel (een beetje) hondsmoe van alle voorbereidingen, inkopen doen, hapjes bedenken, gebak bestellen, eten voorbereiden en op de dag zelf verder klaarmaken. Enzovoort, enzovoort…….

Maar wat wxc3 s het weer super gezellig. Zaterdag was mijn familie aanwezig, uitgebreid met onze kinderen en kleinkinderen, en zondag kwam Johan z’n familie op bezoek. Als verrassing kwam onze dochter met haar man ook nog even langs, om te beppen met de ooms en tantes. Leuk!

Onze zoon heeft zichzelf getracteerd op een nieuwe camera, en heeft behoorlijk proefgedraaid tijdens de Kerstdagen en de verjaardag van Johan. Ik mag een paar foto’s van hem plaatsen:

Anika.jpg

De jongste kleindochter. Soms kijkt ze een beetje "raar".

Corryrookworst.jpg

Die rookworst ziet er wel erg lekker uit! Hoorde bij de stamppot boerenkool. Ook de erwtensoep ging er wel in, en de kapucijners met spek en ui werd door menigeen met "gejuich" begroet.  (Ik had kapucijners i.p.v. bruine bonen. Smaken lekkerder, vind ik).

kookwerkklein.jpg

Er was genoeg hulp voor handen. Fijn als iedereen zijn/haar steentje bijdraagt.

Voor andere probeerfoto’s van de zoon kijk je hier, op zijn website. Je ziet er o.a. ook een opname van mij met een heel verrassend effect. Het laden van die "foto" duurt even, maar dan heb je ook wat! Veel plezier!

Dat was het even weer. Morgen een fijne dag gewenst en tot de volgende keer!

5 thoughts on “Hxc3xa8, hxc3xa8, back to normal…..

  1. Wat een leuke foto van jou !…met die worsten !
    En die op de site van je zoon…Die is Super!!!
    Alleen …Wxc3x81T zeg je daar ?
    Ja ..ook wel weer lekker he …alles normaal ….
    Voor jou een fijne week !

    En…..Ja en ik maak iedere dag een logje …alleen in t weekend niet……Nou ja …dan kan je er toch even lekker voor hgaan zitten ?
    Groeten Sophia

  2. Hier zijn de meningen verdeeld over het ‘normale’ leven……want daar hoort ook lagere en middelbare ‘dwangarbeid’ bij …. πŸ˜‰ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€ πŸ˜€
    Die twee weekjes vakantie zijn bij hen wel goed bevallen geloof ik, hahahaha.
    Maar moeders is blij dat ze allemaal weer opgehoepeld zijn naar school. Dan kunnen de stofnesten weer eens ontstoft worden, want daar kwam niets van terecht tijdens die feestdagen. Dus het begint hier weer fris en schoon te worden.
    Alleen de ramen nog, maar daarmee wachten we tot het mooie weer…..(fijne smoes toch?)
    Groetjes,
    D&K πŸ˜€

  3. Dat is een goede camera. Die zoon zal er gelukkig mee zijn.

    ’t Is niks dat je een nieuwe keuken hebt maar er komen steeds lekkerder dingen uit. Het water loopt me in de mond.

  4. Als ik er een aar dagen niet ben mis ik weer wat .Wat laat maar alsnog gefeliciteerd met de verrjaardag van Johan.
    Nu ik het zag weet ik het nog van vorig jaar dat hij jarg was.
    Wat gaat de tijd dan snel!!!!
    Leuke fot met die worsten.Het zal ongetwijfeld heerlijk gesmaakt hebben.
    En ik kan me voorstellen dat je nu blij bent dat et weer acher de rug is.
    Ik zal straks nog even naar de andere log kijken van je zoon.
    Groeten van Ria.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

