We branden een kaarsje……

candle.gif picture by corryjohan

Vanmorgen kreeg ik bericht dat mijn tante overleden is. In oktober is ze 95 jaar geworden. Zie deze log. Ze was al een poosje ziek. Wilde niet meer eten. Dronk mondjesmaat soms nog wat. Kortom, ze was "der dagen zat", zoals wel eens gezegd wordt.

Ze was de laatste van het grote gezin van mijn opa en opoe. Zus van mijn moeder, die in 1990 al overleden is. Ze was toen 70 jaar. Door dit overlijden ben ik nu de oudste in deze tak van de familie. Zet je wel even aan het denken…..

duiven.jpg picture by corryjohan

6 thoughts on “We branden een kaarsje……

  1. Gecondoleeerd Corry. Ik hoop dat tante nu is waar ze wilde zijn. Ja, dat is vast wel zo.

    Vreemd als je de oudste bent he? Voor mij geldt hetzelfde. Ik denk er vaak aan dat het vreemd is dat ik er nog steeds ben. Mijn broer werd maar 52.

    Soms denk je dat er in het leven niets verandert. Maar bij sommige gebeurtenissen wordt je geconfronteerd met een langzaam wijzigend perspectief. En dat zet inderdaad aan het denken.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

