Gezellig!

Pakjes"avond" hebben we achter de rug. Het was erg gezellig, daar in Lelystad. Eerst natuurlijk koffie met wat lekkers erbij. Daarna werden de pakjes uitgedeeld en uitgepakt natuurlijk. Ik ben best verwend. Allerlei dingen voor de nieuwe keuken:
een klok kloksinterklaas.jpg picture by corryjohan, deze hangt nu mooi te wezen in de keuken. We zijn helemaal "bij de tijd"
een ovenschaal (voor 2 personen, ik had alleen maar een paar hele grote)
een paar ovenwanten, passend bij de kleuren van de keuken
een chocoladeletter (natuurlijk)

Nou, daar kan ik het wel weer mee doen, he? De ovenschaal ga ik vanavond meteen inwijden. Bij Culinette zag ik namelijk dit recept . Dat ga ik proberen, en als het goed smaakt, zal ik dat binnenkort nog eens maken voor een paar gasten. Jullie horen nog hoe het bevallen is.

Nadat alle cadeautjes uitgepakt waren, gingen we een spelletje doen. Je vindt het op deze website. Vorig jaar hadden we al een onbedaarliojk plezier met de opdrachten die uitgevoerd moeten worden, en dat was gisteren al niet anders. Exc3xa9n cadeautje ging van de een naar de ander: een kerststropdas met muziekje. Gewxc3xa8ldig!
Uiteindelijk was Johan de "gelukkige". Hij mocht de stropdas houden, zie maar:

2007stropdasklein.jpg picture by corryjohan
Binnenkort moet Johan orgelspelen tijdens een kerstdiner voor ouderen. Kan hij mooi dat ding omdoen….

De kaartjes hadden wij geprint en gelamineerd, zodat je ze telkens weer kunt gebruiken. Het is echt heel leuk om dit te spelen. Probeer het maar eens!
Overigens: de erwtensoep, door Nico gekookt, was overheerlijk! We hebben gesmuld!

Onderweg naar huis kregen we een lekke band. We reden op de autosnelweg bij Emmeloord en daar ging het mis. Linkerachterband hartstikke plat.
lekke_band.jpg picture by corryjohan
(foto geleend bij deze site).
Dan moet je (lees: Johan) die band vervangen, terwijl het verkeer langs je heenraast. Bovendien was het koud, het waaide erg hard, maar gelukkig was het op dat moment net even droog. Even later ging het weer keihard regenen, maar toen was de klus al geklaard. Gelukkig maar.

Nou, dat was het eventjes weer. Straks met de lekke band naar de garage. Prettige (rest van de) maandag!

6 thoughts on “Gezellig!

  1. Leuke kadootjes heb je gekregen ….heb je xc3xa9cht wwat aan he …en vandaag dus gelijk inwijden die schaal !Recept lijkt me lekker…ik heb t ook even uitgeprint
    Volgende week eens proberen !!
    En ook het Spel heb ik even uitgeprint…lijkt me leuk al is dit bij ons de komende jaren nog niet aan de orde maar ik lamineer het ook even en leg het bij de spellen …
    Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad
    Wij gaan straks Sinterklaas vieren …ik heb er zin in !
    Voor nu een fijne maandag …Groeten Sophia

  2. ’t was gezellig jaja

    en vanavond lekker weer snert, dat wordt knalluuuhhhh πŸ˜€

    Sint had mij leuk voorzien van een dvd en een boekje en als extra ook nog 2 cokeboeken en nog wat grabbelspul.

    vreselijk gelachen om je kleinzoon die niet in de gaten had dat zijn echte cadeau in de suprise verstopt zat πŸ˜€

  3. Leuk, zo te lezen was het weer erg gezellig. Wij vieren het vanavond, met eerst een etentje (afhaalchinees) vooraf.
    Ghighi, leuk die stropdasmetmuziek….
    Laptops, daar doen wij niet meer aan. Die we hadden legde binnen 4 jaar het loodje…..grrrrr. Dus het wordt een gewone pc zonder meeneemfunctie. Maar ook dat is niet mis πŸ˜‰
    Groetjes,
    D&K

  4. Dat was een leuke avond Corrie en wat heb je leuke cadeautjes gekregen. Het recept lijkt mij ook erg lekker; ga ik vast eens uitproberen!
    Jammer van de lekke band, maar dat is all in the game, als je auto rijdt!!! Ik heb een paar jaar geleden ook een lekke band gereden, maar heb toen wel de wegenwacht gebeld. Een heel aardige mijnheer heeft hem toen voor mij verwisseld, ha,ha!
    Groetjes, An

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

