Lootje trekken

In de winkels is het al wekenlang duidelijk:

Sinterklaas is in aantocht!

race-sint.bmp picture by corryjohan

We gaan dit feest met z’n allen vieren en daartoe moeten "lootjes" getrokken worden. Altijd weer een probleem om tegelijk op xc3xa9xc3xa9n plek te zijn. Tot vorig jaar. Toen hebben we dat via de electronische snelweg geregeld, en wel via deze site. Dit is ons erg goed bevallen, dus dit jaar zetten we die site weer voor ons aan het werk. Ook op die manier jouw slachtoffer te pakken krijgen? Klik hieronder:

lootjestrekken.nl

Veel plezier!

9 thoughts on “Lootje trekken

  1. Mijn ervaring is dat dxc3¡t niet altijd goed werkt !
    Ik vertrouw liever op mezelf….Ik heb het dit jaar dus zelf even gedaan…ook wij zijn voor die tijd niet allemaal bij elkaar te krijgen
    Maar …de lootjes zitten in de enveloppen en t gaat straks op de bus…en ik ?…ik ben allang weer vergeten WIE WIE heeft !
    Fijne zondag
    Groeten Sophia

  2. schei uit Corry…ik heb het gevoel dat we nog maar pas Snieklaas geviert hebben.
    echt ik heb er nog geen zin in.

    ik schreef net op het log van Joek:

    Hallo Joek,

    Samen met Corry R kom ik tot de conclusie dat je waarschijnlijk pannenkoeken hebt gegeten bij “de Markenrichter ”

    http://www.pannenkoekerie.nl/
    hmmmmmm pannenkoeken

    groetjes van Muzzzzzzzzzz

  3. Is toch een happening die je niet over kunt slaan. Wij hebben dat vroeger xc3xa9xc3xa9n keer gedaan en toen wenste iedereen me een gezellige pakjesavond, was niet xc3xa9cht leuk. Sindsdien doen we het gewoon ieder jaar. Dit jaar misschien voor het eerst met lootjes en een surprise, met onze kinderen…Veel plezier en maak er iets moois van.
    Groetjes Ludy.

  4. Spannend, dat lootjes trekken. Horen daar ook van die enorme surprises bij? Dat vond ik altijd het leukst. Helaas komt de sint hier niet meer. Hij vindt ons te groot en te oud.

  5. handig inderdaad als je aan Sinterklaas doet om het op die manier te doen.
    Wij doen niet aan de Sint, bij ons komt de Kerstman langs……
    Overigens laat de Sint bij ons wel altijd gevulde speculaas, borstplaat en pepernoten achter, dat is toch heel aardig van die oude man, nietwaar?

  6. Ja, hihi… Mijn Sinterklaas kadootje komt uit Guatemala. Spreken ze ook Spaans. Haha! Vorig jaar heeft Fernando al kennis gemaakt met Sinterklaas hier. Echt leuk!

    Ik moet nog iets van een half jaartje studeren… Nog eventjes dus…

    Liefs, Eline,

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

