Vraagje…..

Afgelopen week hadden onze kleinkinderen herfstvakantie. Met hun ouders zijn ze een week naar Epe geweest, meer speciaal naar de Jagerstee, een vakantiepark van de RCN-groep.  Ze hebben zich uitstekend vermaakt. Een paar dagen erg mooi weer. Op xc3xa9xc3xa9n van die dagen hebben ze gebruik gemaakt van de witte fietsen op de Hoge Veluwe. Wisten jullie dat daar inmiddels ook aangepaste fietsen te leen zijn? Kijk hier maar eens. Onze kleinzoon heeft zodoende zijn vader rond kunnen rijden. Prachtig dat op deze manier de gehandicapte medemens ook mee de natuur in kan!

Er werden ook foto’s gemaakt, en speciaal op mijn verzoek  een paar van onze kleinkinderen samen. Kijk maar:

kleinkinderssteenklein.jpg picture by corryjohan

kleinkindersklein.jpg picture by corryjohan

kleinkinderspaddestoelklein.jpg picture by corryjohan

Exc3xa9n van deze foto’s mag ik permanent in de linkerkolom plaatsen. Maar welke????

Zeg het maar!!

12 thoughts on “Vraagje…..

  1. IK vind de bovenste het leukst !!
    Op de Jagerstee in Epe ?
    hi…..bekend terrein voor ons….
    Nog een fijne zondagavond voor jullie
    Groeten Sophia ….

    ( zet ze dr alledrie op…..kan jou t schelen ! πŸ™‚ )

  2. Hmmmm, 1-tje had ik toch gezegd! πŸ™‚
    Jeanine wist het al ….. oma zet ze er vast allemaal op! (Jaja, ons-kent-ons …)
    De bovenste is mooi scherp, maar helaas vergat Jeanine daar te lachen, de 2e is niet helemaal scherp, maar wel mooi frolijk, en de derde …. ach, daar hebben we het al over gehad, toch?
    Het lijkt me maar het beste dat we weer op vakantie gaan en nog wat drieluikjes schieten voor oma’s web-log … πŸ˜‰

  3. Kan het alleen maar met de maakster eens zijn, leuk ding wel voor foto’s.

    Ome Nico moet maar weer eens op bezoek komen voor een fotoserie met de kidsz πŸ˜‰

    Je kan trouwens ook prima hardlopen in de Hoge veluwe πŸ˜€

  4. Persoonlijk vind ik alle foto’s leuk !
    Mijn keuze zou gaan tussen de eerste en de tweede en dan zou ik na lang dubben de tweede plaatsen.
    Gewoon, omdat alle kleinkinderen daar zo vrolijk op staan.

    Leuk he Corry, zaterdag?
    Even kletsen in het voorbij lopen.
    Daar moeten we toch eens een keer koffie bij drinken vind ik.

    Groet van mij.

  5. Ik zou ook zeggen: de middelste. De foto wordt kleiner en van deze foto’s zie je dan nog wat details. Bovendien staan ze er met leuke kopjes op. De andere foto’s zijn trouwens ook leuk.

    Toen wij vorig jaar op die witte fietsen zaten, waren er steeds te weinig volwassenenfietsen. We hebben het nog even geprobeerd op een kleintje…gelukkig kwam er plotseling een enorme groep die daar afstapte zodat er al weer gewone fietsen beschikbaar waren.

    Het is daar goed vertoeven. We doen het zeker nog eens.

  6. Nou Corry ik vind ze alle 3 leuk!!
    Dus zet ze er alle drie maar in de linkercolom.
    Het is zeker mooi n Eoe.
    En het weer is nu ook ng lekker Hoewel…koud!
    Maar we gaan nog even een frisse neus halen en een uurtje wandelen.
    Je keuken al bijna op orde?
    Groetjes van Ria.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

