De keuken (vervolg)

Zo links en rechts wordt mij gevraagd hoe het vordert met de werkzaamheden voor de nieuwe keuken. Nou, het schiet op! Johan heeft al veel leidingen ge- en verplaatst, muren gexc3xabgaliseerd, geverfd, etc. En nu dus de laatste klus.

restaanrechtklein.jpg picture by corryjohan

Tot vorige week kon ik de kraan en gootsteen nog gebruiken, evenals de koelkast. Vandaag kan ook dat niet meer. Alles is gestript, en Johan is nu bezig de (buiten)muur te bewerken.

Exc3xa9n oud keukenkastje staat in de kamer met er bovenop de Senseo, de waterkoker, de theepot, etc. En binnenin (zonder deur ervoor) vond de magnetron een plaatsje. Kijk maar:

koffieinkamer.jpg picture by corryjohan

Dat oranje ding is een karaf met water. Hoef je niet zo vaak heen en weer te lopen. De bak helemaal onderin is bedoeld voor brood, roggebrood, koek etc. Bevalt prima, die koffie in de kamer……..lach.gif picture by corryjohan

Het koken in de garage gaat ook prima. Zaterdag zelfs een grote pan erwtensoep gekookt. Lekker!!! De soep is inmiddels op, want gisteren kwam onze zoon op bezoek. Hij heeft de 4 mijl van Groningen gelopen. Ze geven een heel uitgebreide uitslag per deelnemer. Kijk maar even op Download nico_4mijl_2007.doc
Op de terugweg kwam hij hier dus even aan. Altijd leuk! En hij lustte wel een bakkie snert.

-Snert.jpg picture by corryjohan

(plaatje van wikipedia)

Vanmiddag even lekker in de tuin bezig geweest, want wat was het lekker weer, he? Het was hier achter ’t huis 17xc2xb0 C. En de zon scheen heerlijk. Heb nu wel wat spierpijn, maar dat gaat vast ook wel over.

8 thoughts on “De keuken (vervolg)

  1. Mooi dat de keuken iedere keer een stapje verder klaar is…
    Handig hoor…dat kastje met attributen in de kamer…scheelt nog geloop ook !
    Straks vind je t maar niks als allees de keuken weer in is ! 🙂 haha
    Erwtensoep…heerlijk …ja en zoonlief lust na zo een wandeling wel….
    Heerlijk he …een goeie eter er bij !
    Fijne dinsdag vandaag voor jou
    Groeten Sophia

  2. Wat zouden we tegenwoordig toch zonder die senseo doen hxc3xa8?!! Er zit inmiddels schot in die keuken van jullie, wat een hoop werk is dat toch zeg..Wij gaan binnenkort de kasten leeg halen, ik wacht nog zo’n twee weken met inpakken. Half november komt de stucadoor en moet heel de kamer leeg zijn. En dan zitten wij in de rotzooi, ik hoop dat jullie er dan weer uit zijn.
    Fijne avond, groetjes Ludy.

  3. Beste Corry

    Als ik dat zo zie moet ik weer aan de verbouwing van mijn keuken.
    Ik kan er niet goed tegen ik ben het liefst weg maar dat kan niet er moet toch voor de eega verzorgd worden als hj beter is.

    Wij zijn nu met de tuin bezig er moet nog een oude schuur uit

    Een fijne avond gewenst door mij.

    Goed van je zoon.

    Corry

  4. ach jeetje Corry……je zit middenin de bende.
    toch maar goed dat je een senseo hebt zeg…stel je toch eens voor dat je het zonder koffie moest stellen
    Ik neem mijn petje af voor Johan…hij doet het dan toch maar allemaal.
    sterkte er mee….
    denk je dat je de kerstkalkoen in je nieuwe keuken kunt braden????

    gr. Eveline

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

