Eventjes on line

Gisteren zijn we dus naar de verjaardag van Anika geweest. Zoals gemeld was ze zaterdag jarig en heeft toen 12 kaarsjes moeten uitblazen. Dit schooljaar is voor haar de laatste op de basisschool. Tja, en welk cadeau geef je nu zo’n 12-jarige? Nou, ze wist zelf heel wat verlangens op papier te zetten. O.a. vroeg ze een abonnement op de National geographic junior, een maandblad voor jongeren tot plm. 14 jaar.

Wij hebben het volgende cadeau voor haar gemaakt:
Cadeau_a_2007_1

Onze dochter had burritos op het menu staan. We waren erg benieuwd wat dat is, nou, ik kan je vertellen dat het errug lekker is. De tafel werd heel feestelijk door Jeanine gedekt:

Jeanine_dekt_tafel_71007_ii_klein

Het was bere-gezellig!

bloemenlijn6.gif picture by corryjohan

Nog even terugkomen op het beeld (the seas of she) dat we in Zandvoort zagen. Zie deze log. Een lieve vriendin mailde mij de website waar zij over dit beeld wat had gelezen. Mocht je ook benieuwd zijn, klik dan even op deze link.

ballonnetjes.gif picture by corryjohan

Straks hopen we naar Nijverdal te gaan, want mijn enige (nog levende) tante wordt vandaag 95. Ik weet niet of ze nog in de gaten heeft wie er allemaal op bezoek komen, maar ik vind, dat we er gewoon even naar toe moeten. Of niet dan?

In ieder geval hier alvast een bloemetje voor de jarige (helaas kan ze dit zelf niet zien, want ze is blind)

bosrozen.gif picture by corryjohan

Wij nemen maar wat pepermuntjes mee, want dat vind ze heerlijk!

4 thoughts on “Eventjes on line

  1. Leuk kadootje voor jullie kleindochter !
    Ja ik geloof best naarmate ze ouder worden dat het moeilijker wordt om iets te bedenken !
    Gezellig gegeten zo te zien …En leuk dat je iets hebt gevonden over dat beeld !
    Fijn bezoek bij de oude tante….
    Hele fijne maandag
    Groeten Sophia

  2. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jouw kleindochter Corrie! Wel een leuke leeftijd hxc3xa8; ik heb ook twee kleindochters van twaalf, waarvan xc3xa9xc3xa9n van de twee, Lotte, volgende maand dertien wordt.
    Het gaat wel hard hoor; twaalf jaar geleden paste ik nog een paar dagen op deze twee tieners!
    Hoe was het bij jouw jarige tante? Wat een leeftijd zeg!!
    Fijne week verder!
    Groetjes, An

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

