alweer WEEKEND

Vrijdag alweer en het weekend staat dus voor de deur. Ik schreef al dat we een weekendje uitgaan, teneinde onze zoon maandag van Schiphol af te halen. We hopen lekker te slapen in dit hotel. Van daaruit kunnen we heel gemakkelijk met een shuttle bus naar de luchthaven. Hoef je daar tenminste niet te zoeken naar een P-plek zo dicht mogelijk bij de ingang.
Natuurlijk gaan we ook nog wel wat andere dingen doen. Maar wat dat allemaal gaat worden, weet ik niet. Daarover dus volgende week meer.

Voor jullie allemaal de volgende wens:

Nice_weekend_1
(ergens van internet geleend. zulke mooie plaatsjes maak ik niet….)

6 thoughts on “alweer WEEKEND

  1. Hoi Corry,
    ziet er netjes uit dat hotel, ga je de fitness ruimte ook bezoeken? Of het zwembad, wel een luxe hoor!! Geniet ervan, na al het verbouwen mag dat wel een keertje.
    Fijn weekend.
    Groetjes Ludy.
    ps, de fotoserie met picturetrail mis ik nog bij je, niet gelukt of niet meer geprobeerd??

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

