Koken enzo

De afbraak van de keuken vordert gestaag. Gelukkig kan ik op dit moment nog "gewoon" koken, maar het keukentje uit onze oude hefdakcaravan staat al wel klaar in de garage. Ik denk, dat ik daar mijn kookkunsten vanaf volgende week moet vertonen.

Camping_keuken_klein

Zoals je ziet is er voor een deel van de voorraad ook  plek gemaakt. Normaal gesproken heb ik er echt wel een ietwat geregelder bende van, hoor! Gelukkig kan ik nog wel alles terugvinden!

Vaatwasser_animatie

Een aantal jaren geleden hebben we een "losse" afwasmachine aangeschaft, waarvoor we toen een aanrechtkastje hebben opgeofferd. Die machine verhuist binnenkort ook naar de garage.  Gelukkig maar, dat we daar wat ruimte hebben.

En dan kan Johan weer verder met de brekerij. En met het opknapwerk. Op dit moment maakt hij een gat in de buitenmuur t.b.v. de afvoer van de afzuigkap.

Gat_in_buitenmuur_klein

Het gat zit er al in, het rooster rechts is van de "oude" afzuiger.
We hebben voor alles wat er te doen is nog zo’n 8 weken de tijd. Dat moet ook wel, want Johan heeft per dag ongeveer drie uur voor werk enzo. En dan ook nog niet aan xc3xa9xc3xa9n stuk achter elkaar. Maar hij kan het allemaal gelukkig nog wel!

4 thoughts on “Koken enzo

  1. hoi Corrie,

    ja ik sport nog steeds in de warmte cabine.
    ben toevallig vanocvhtend weer geweest en was sinds maandag weer 1 kilo kwijt.

    ik heb een paar weken stilgelegen en was 3 kilo aangekomen helass.
    maar nu gaat het weer de goede kant op.
    en jij?

    fijne dag.

    liefs

  2. Handig dat je dus nog een mobile keuken hebt …ja t is te begrijpen dat een verbouwing bij jullie wat langer duurt maar fijn dat Johan dat allemaal nog zelf kan he …Zo heeft hij een hele nuttige dagbesteding !
    Kan je de afwasmachine in de garage dan ook gewoon gebruiken ?
    Dat is wel prettig hoor en fijn dat je de ruimte er voor hebt
    Succes voor jullie met de verbouwing…voor nu vast een fijn weekend
    groeten Sophia

  3. Handig dat keukentje.
    En wanner denk je dat het klaar is allemaal?Nou ja jullie zullen wel niet van de honger omkomen en anders kom je maar een dagje hier eten in het weekend.
    Fijn weekend en groeten van Ria.

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

