Oostvaardersplassen 2

Even terugkomen op mijn logje over de verjaardag van onze zoon, en het bezoek aan de Oostvaardersplassen. Ik heb toen helaas niet veel foto’s laten zien, maar onze zoon heeft zo’n camera met een hele grote "toeter" (zie foto), en daarmee maakte hij wel goede foto’s.

Johancamera

Benieuwd? Kijk maar op http://www.bowiefan.nl/forum/index.php?topic=13.0 In zijn guestbook kun je eventueel een reactie voor hem plaatsen.

Veel plezier met xc3xa8cht mooie foto’s!

10 thoughts on “Oostvaardersplassen 2

  1. Hoi Corry,

    De bestuurder is de vader van een klasgenootje van Jarna. Hij is zelf ook enorm geschrokken en heeft echt zijn best gedaan om ons gerust te stellen. Hij heeft die dag twee keer gebeld en de volgende dag bracht hij een prachtige bos bloemen. Dus daar geen klagen over.

    En snel weg? Dat lukte niet omdat mijn been toch wel erg pijnlijk was op dat moment.
    Maar gelukkig gaat het al een stuk beter. Een vriendin van mij die in het WZA op de chirurgische poli werkt heeft vandaag er een soort van bandage om gedaan zodat het vocht wat weg kan.

  2. Ha Corry ….je reactie bij mij gelezen …
    Wat jammer nu ….we zijn dit weekend thuis….vrijdag en zaterdag op Wessel passen….
    Jammer dat ik je mis maar als je een rondje over de verharde weg loopt . staan wij op veld H ….nr 138 Loop er maar eens langs !( Hobby de luxe easy )
    Schuurtentje staat er naast….kan je zien wat voor mooi plekje wij hebben …al hebben we al weer een andere camping voor volgend jaar hoor .
    Maar jullie t komende weekend veel plezier !!
    Groeten Sophia

  3. Hallo Corry.
    Ja ik kom ook nog even langs zoals je ziet.
    Door allerlei toestanden kwam het er niet van.
    Knap dat je alleen bent gaan fietsen.
    En het was nog leuk ook.
    Ik kan me voorstellen dat je in je eentje niet gaat.Dat zou ik ook niet snel doen geloof ik.
    Je woont te ver hier vandaan anders gingen we samen.
    Ik heb een man die nooit tijd heeft!!!!
    Fijne dag morgen en groeten van Ria.

  4. Hoi Corry,
    ik heb de foto’s ook bekeken, leuk al die natuurfoto’s. En zo’n rit in een bolderkar met uitleg over van alles wat je ziet door de boswachter is ook leuk. Erg leerzaam!!
    Wat toevallig trouwens zeg, dat je zoon ook Ludy heet, ik heb het al meer bij mannen gehoord. Ook Luud, en zo noemen de meeste mensen die me goed kennen mij ook. Mijn moeder heeft al uitgelegd waarom ik zo heet, al ben ik niet zo heel blij met mijn naam hoor, sorry, ik vind het geen leuke naam. Ik vond het vroeger verschrikkelijk om mijn naam te vertellen. Fijne dag verder.
    Groetjes Ludy.

  5. Hallo Corry,
    We zagen de foto van het hooi drogen in Finland, maar jaren terug was dat in Zeeland heel normaal.Heel vaak heb ik geholpen bij mijn vader. Wij noemen dat op ruiters zetten.We kropen er lekker onder als het regende.
    Gr .Bart

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

