Gezellig!

Gisteren een heel gezellig dag gehad. Lekker bijgepraat met alle broers, zwager en (schoon)zussen en met de aanwezige neven en nichten. Natuurlijk ook met de familie van mijn schoonzus. Die komen net als wij oorspronkelijk uit Nijverdal en kennen we dus behoorlijk goed. Leuk dat je ze dan eens weer ontmoet.
En wat hadden we een geweldig weer! We hebben dan ook heerlijk op het terras kunnen zitten. Kijk maar:

gezellig2.jpg

De Blanckenborgh ligt in een mooi park. Ik heb daar eventjes wat rondgelopen, en een paar foto’s genmaakt:

kastanjeboom3.jpg

De kastanjeboom in volle bloei. Prachtig!

koepeltjemetrand.jpg

Mooi doorkijkje naar de vijver.

vissen-bloemen.jpg

In die vijver nepbloemen en vissen. Heeft toch wel wat.

En toen stond het buffet klaar. Even een paar fotootjes:

hetbuffet2.jpg

Een paar schotels wat nader bekeken:

visschotel2.jpg

Een visschotel, waarbij de zalm heel kunstig is neergevlijd.

fruitschaal2.jpg

Een schaal met allerlei soorten fruit. Heerlijk!

En behalve die koude gerechten waren er ook warme dingen te kiezen: sateetjes, gekookte zalm met saus, kip-kerrie (denk ik), meergranenrijst, puree, gebakken aardappeltjes, gemengde groentes, etc. Zo jammer dat mijn "opname-capaciteit" een keer eindigt. Want echt alles proeven, lukt gewoon niet. Maar wat ik wel tot mij genomen heb was errug lekker!

Hebben jullie al trek gekregen?

9 thoughts on “Gezellig!

  1. Oh wat ziet DAT er lekker uit. Dat moet een geweldig feest geweest zijn. Het ziet er goed georganiseerd uit, Corry.

    Ja…..ja…..ja…..ik heb al trek gekregen…..Vind je het gek met zulke foto’s? Misdadig gewoon om ze zo mooi te maken.

  2. Klopt Corry! Mijn wieg stond in Smilde (Kanaalweg) en rond mijn 24ste ben ik verhuisd naar Assen, we wonen nu in Baggelhuizen in die mooie blokken beton.
    Vorige zondag fietste ik een rondje met mijn jongste dochter langs de bollenvelden.
    Nog een fijne zondag.

  3. Dat ziet er allemaal heerlijk uit!!
    Ja ik ben ook niet zo’n grote eter en dan neem ik van alles een heel klein beetje.
    Het weer kon niet beter en de omgeving is daar prachtig.
    Fijne dag nog en groeten van Ria.

  4. Leuk he om dan weer een heleboel familie te zien die je niet zo veel spreekt…
    Dan heb je al snel gespreksstof.
    Zo te zien hebben jullie heerlijk gegeten ….
    Voor nu een fijne woensdag
    Groeten Sophia

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

