Heel aparte boom

De laatste tijd zijn er nogal wat bomen en struiken gesnoeid c.q. gekapt in onze tuin. En vandaag zag ik een boom, die op een wel heel bijzondere manier naar het licht gegroeid is. De bomen stonden namelijk heel dicht op elkaar, zodat er op de grond (bijna)  geen zonlicht kwam. En ja, dan groeien de bomen omhoog en niet in de breedte enzo.

vreemdeboom2.jpg

Een zijtak zocht op zijn eigen manier de ruimte.

vreemdeboombewerkt.jpg

Nog maar eens op een andere manier gefotografeerd. Heeft wel wat, he? En omdat die zo bijzonder is, blijft hij gewoon in de tuin staan……

6 thoughts on “Heel aparte boom

  1. Dat is inderdaad een hele aparte tak !
    Soms heb je er van die gedriochten bij he
    Volgens mij hebben jullie een hele grote tuin…met …het lijkt wel een stuk bos ?
    Fijne dag vandaag Corry….Geniet van t zonnetje…Ga ik straks ook weer doen…met Cas…die slaapt nu !
    groeten Sophia

  2. Echt een vechter, die boom! 🙂

    Bruidsjurken in Guatemala schelen niet zo heel veel met bruidsjurken in Nederland. Alleen wel wat prijs betreft. Hihi!

    Liefs,

    Eline.

  3. Hallo Corry

    heel apart zo`n tak wij hadden een boom met een gezicht er in in de gemeente tuin staan maar die was met de storm om gewaaid heel jammer maar soms kom je ze nog wel ergens tegen vooral als je veel wandelt
    Ben vandaag naar Scheveningen geweest en een mooie wandeling van 22,5 kilometer gelopen.
    Maar zie ik een bijzonder boom ik zal hem op de foto zetten voor jouw.

    Fijn en mooie zondag van mij
    Corry

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

