Dinsdag

En zo is Pasen dan al weer voorbij. Weer veel te veel eieren gegeten. In mijn jeugd was Pasen eigenlijk de enige gelegenheid, dat we eieren aten. We zagen Pasen dan ook graag komen. In de rest van het jaar aten we wel eens een ei bij de sla bijvoorbeeld, maar ik kan me niet herinneren dat we ze zo vaak aten. En ik vond ze zxc3xb3 lekker! Misschien komt het daardoor, dat ik met Pasen extra eitjes mag eten van mijzelf? Mmmmm, heerlijk.

Vandaag al even weer aan het sporten geweest. Lekker een half uur hevig inspannen en dan nahijgen. Rode "kop" van het werken. Tja, ’t is dat het goed is, maar soms ben ik bezig en dan denk ik bij mezelf: "waar doe je dit nou voor?"

Buikspieroefening

Maar ’t voelt wel lekker als je even zo bezig bent geweest.

Straks even met de administratie aan de gang. Er is de laatste week aardig wat blijven liggen. Volgens mij zijn er diverse acceptgiro’s bij. Maar eens even kijken hoever ik er mee kom.

Allemaal een fijne dinsdagmiddag gewenst.
Groetjes.gif

Johan kwam net uit de tuin gelopen: hij had nog een ei gevonden! Een prachtig gekleurd ei! Toch wat mis gegaan met de coxc3xb6rdinaten?

Paaseieren

6 thoughts on “Dinsdag

  1. Leuk om NU nog een ei te vinden….hahaha
    Nee …zoveel eieren eten heb ik nooit gedaan
    Meestal 2 x in de week…..
    Wel gezellige paasdagen gehad ?
    Succes met je administratie….Blijft terug komen he…
    Fijne dinsdag
    Groeten Sophia

  2. Hallo Corry.
    Wij hadden hier 4 dagen achter elkaar ook kerk.
    Wim is naar alle 4 geweest maar ik alleen donderdag en zondag.
    Ik moet morgen tussen de bedrijven ook nog aan de administratie .Brr…komt altijd maar weer terug.
    Dus Johan nog een eitje voor je gevonden?
    Had de paashaas ze te goed verstopt?
    Ik hou er niet zo van.En met pasen aten we vroeger thuis met de hele familie eieren.
    Ik heb er aan 1 genoeg.
    Fijne dag verder en groeten van Ria.

  3. als boerenkleindochter kreeg ik gelukkig regelmatig een ei.
    Maar met pasen kregen we er natuurlijk extra veel.
    En daar kreeg ik dan weer puistjes van …whahahaahahahah.

    ik word al moe als ik naar de animatie kijk Corry…laat staan dat ik die oefeningen moet doen.
    Maar…jij doet je best maar hoor……

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

