Fijne Paasdagen

Vandaag alleen dit:

paaswens.jpg

Gezegend Paasfeest gewenst!

6 thoughts on “Fijne Paasdagen

  1. Hooiii opa en oma:D

    Fijnee pasen..
    Ik ga ook weer proberen mijn web-log bij te houden;) kijken of het me lukt,, Ik was donderdag vrij, ze hadden een dag ijsvrij geplant van school maar die hebben ze niet hoefen te gebruiken dus hebben ze hem donderdag gebruikt:P SOFTijsvrij:P..
    xxxx Jeaniinee

  2. hele fijne paasdagen voor jullie.

    ik heb allerlei adressen van internet en ga binnenkort alles uitprinten en dan gaan we de reis is doornemen.
    we hebben er heel veel zin in.

    liefs

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

