Maandag

tulpeninemmer.jpg

Een mooie bak met tulpen voor jullie allemaal, omdat het zulk prachtig voorjaarsweer is.

Ik heb vandaag al heel wat gedaan in en om het huis.
Stofafdoen
Ben nu even moe en moet gaan zitten van mijn lichaam. Nou dan kan ik gelijk wel even een logje in elkaar flansen.
Zaterdag ook al veel in de tuin gedaan, maar er is nog genoeg te doen. Zo meteen ga ik dus maar weer de zon in. Heerlijk!

Gisteren een eind gelopen. Ik vond de wind nog wel wat guur, maar in ’t zonnetje, uit de wind konden we al heerlijk op ons terras zitten. Kopje thee erbij, krantje enzo. Mens wat wil je nog meer!

Theedrinken_op_terras

Geniet ervan vandaag!

4 thoughts on “Maandag

  1. Het was geweldig weer zondag :Y

    heerlijk de hele dag gewandeld door de amsterdamse waterleidingduinen.

    ook nog wat leuke foto’s gemaakt, o.m. een roodborstje in de zon… kijken of dit werkt 😀

    zo eens kijken wat moeke hier nog meer allemaal neergemikt heeft (ben hier veel te lang niet geweest :S)

Ik lees graag iets van jou! Bedankt! Groet van Corry

